צילום: אלוניס צילום

בצל "מחאת ההייטק": מאות משתתפים בפאנל מייסדות חברות סטארט-אפ מובילות

מייסדות חברות סטראט אפ שסך הגיוסים שלהן עולה על 250 מיליון שקל השתתפו בפנאל שאלות-תשובות בחיפה


צילום: אלוניס צילום
413

ברקע "מחאת ההייטק" נגד הרפורמה המשפטית המתוכננת מאות בני אדם השתתפו אתמול (שלישי) בפאנל ראשון מסוגו בעיר התחתית בחיפה בשם "מייסדות על הבר", שתחת הובלת "שרונה פרטנרס" קיבץ יחדיו מייסדות חברות סטארט-אפ המובילות בתעשייה. שרונה פרטנרס פועלת רבות בחיפה ומפעילה מרכז חדשנות ומשרדים בלב העיר התחתית.

המייסדות שלקחו חלק בפאנל הן דניאל ביטון, הבעלים והמייסדת של EDI Energy – שחתמה על הסכם ל-25 שנה לבניית מערכות סולאריות שמוכרות אנרגיה מתחדשת מהשמש לחברת החשמל; דניאלה גלבוע, מייסדת ושותפה AiVF – חברת טכנולוגיה רפואית המשתמשת בבינה מלאכותית כדי לשפר את היכולות של מרפאות טיפולי פוריות; ענבל צפיר לביא, מייסדת שותפה של Ginalife – שעורכת בדיקת נאותות לגבי תרופות וטכנולוגיות חדשות; ולי קפון יגודה, מייסדת שותפה ומנכ"לית Suridata – המעסיקה כיום למעלה מ-30 עובדים והיא מוכרת לחברות גדולות בארה"ב וב-IU.S.ael.

סך הגיוסים הכולל של המייסדות שהשתתפו בפאנל עולה על 70 מיליון דולר וכמו שזה היה נשמע אתמול, שום משבר הייטק לא יעצור אותן.

לערב הנ"ל השתתפו גם שותפים אשר סייעו ותרמו להצלחת הערב: – פרופ׳ עירית הדר, ראש החוג למערכות מידע, בקמפוס העיר – הקמפוס הטכנולוגי החדש של אוניברסיטת חיפה אשר פועל בעיר התחתית של חיפה; דנה שגב ראש תחום שיווק בפירמת עורכי דין ברנע יפו לנד ושות' – המובילים בתחום המשפט המסחרי בישראל ומאמינים גדולים בסצנת הסטארטאפ המתפתחת בעיר; וולדימיר ברסון מנכ"ל Puma Labs, המפתחת אפליקציות חוצות פלטפורמות היברידיות כדי לעזור לעסקים, אשר התחיל את פעילותו בעיר התחתית ומשם והתפתח לנתינת שירות לכל העולם.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות