בן 6 ובן 20 נרצחו בפיגוע; מחבל עלה עם רכבו לתחנה – ודרס

נבדק האם הנרצח בן ה-20 נורה בשוגג בראשו על ידי אזרח שניסה לנטרל את המחבל


360

פיגוע קשה הצהריים (שישי) בירושלים, בתחנת האוטובוס האחרונה של שכונת רמות, לעבר היציאה מהעיר. מחבל עלה רכבו על המדרכה ודרס את הממתינים בתחנה. כתוצאה מהדריסה, נפצעו שישה בני אדם. בהם: 2 ילדים במצב אנוש תוך פעולות החייאה, 2 במצב קשה מחוסרי הכרה, 2 במצב בינוני.

בהמשך נקבע מותו של אחד הפצועים, ילד בן 6 בלבד בזירה. בבית החולים נקבע מותו של פצוע נוסף, בשנות העשרים לחייו.

המחבל נוטרל בירי של אזרחים חמושים שהיו בשטח, שמנעו מהמחבל להמשיך לפגע. כעת נבדק האם אחד הנרצחים, צעיר בן 20, נפגע בשוגג מכדור בראשו על ידי אחד האזרחים שירו לעבר המחבל.

אלי פולק מנכ"ל איחוד הצלה מדווח מהזירה כי "מדובר ברכב שפגע בהולכי רגל ששהו בתחנת אוטובוס. צוותי הרפואה של איחוד הצלה ביצעו החייאה על שני ילדים שנפצעו אנוש והעניקו סיוע לחמישה נפגעים נוספים במצב קשה ובינוני. אמבולנס של איחוד הצלה פינה מהזירה פצוע במצב קשה למרכז הרפואי שערי צדק".

אריאל בן דוד חובש איחוד הצלה שהגיע ראשון לזירה סיפר לחדשות מה הלוז: "מדובר בזירה קשה מאוד – הולכי רגל ששהו בתחנת האוטובוס נפגעו מרכב שלדברי עוברי אורח שעט לעברם ובעקבות כך נפצעו באורח אנוש, קשה, ובינוני. כמו כן הוענק סיוע בזירה ע"י צוותי חוסן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה למספר נפגעי חרדה עקב אופי האירוע".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות