אילוסטרציה

אבי קלפה מסיים את תפקידו כמנכ"ל רשת הדיור המוגן 'עד 120' של קבוצת שפיר

כיהן כמנכ"ל הרשת מאז שנת 2012, ובמהלכה הוביל את ההתמודדות עם תקופת הקורונה


אילוסטרציה
332

לאחר כהונה בת למעלה מעשור, מנכ"ל רשת הדיור המוגן אבי קלפה 'עד 120' מסיים את תפקידו ופונה לדרך חדשה. קלפה מכהן כמנכ"ל הרשת מאז שנת 2012, ובמהלכה הוביל את ההתמודדות עם תקופת הקורונה. הוא עסק רבות בבניית מנועי צמיחה לרשת, והיה אמון על בניית תשתיות ושדרת מנהלים תומכת לצמיחת החברה, תוך מתן מענה לאוכלוסיית הגיל השלישי.

קלפה הוביל את ההתרחבותשל הרשת, תוך הגדלת היקף יחידות הדיור מ-650 לכ-2,000 יחידות דיור. בין היתר הוביל את המהלכים האחרונים להרחבת הבית בתל אביב, הקמת הבית החדש שנבנה במודיעין והקמת הבית החדש בקריית מוצקין שבנייתו תחל השנה. כמו כן, עסק בתכנון הבתים בנס ציונה ובירושלים, אשר ייפתחו בשנים הקרובות.

אבי קלפה | צילום יחצ

רשת 'עד 120' כבר למעלה משלושה עשורים בתחום הדיור המוגן. כל אחד מבתי הרשת מציע מגוון שירותים: מערך רפואי מקיף, שירותי קבלה, שמירה וביטחון, אחזקה וניקיון ומגוון רחב של פעילויות חברה, ספורט ותרבות. הרשת מונה שלושה בתים פעילים הממוקמים במרכזי הערים: ראשון לציון, הוד השרון ותל אביב.

קלפה מסר לחדשות מה הלוז: "אני גאה לסכם תקופה משמעותית ברשת הדיור המוגן 'עד 120' מהמובילות בתחום הדיור המוגן. במהלך השנים האחרונות חוללנו מהפך בתחום הדיור המוגן וקבענו רף חדש ליוקרה ולאיכות החיים בגיל השלישי. אני מודה לדיירים ולבני משפחותיהם על האמון ועל שיתוף הפעולה לאורך השנים, כמו לכל עובדיי ועמיתיי, ובטוח שהרשת תמשיך להוביל ולהצליח".

מבעלי רשת הדיור המוגן, קבוצת שפיר, נמסר: "אנו מודים לאבי על השנים שבהן כיהן כמנכ"ל החברה, שנים שבהן הרשת גדלה, השביחה את עצמה, ויצאה מחוזקת מהמשברים שעברה. לזכותו של אבי נזקפת גם העלאת הסטנדרט של הדיור המוגן בישראל בכלל וברשת בפרט. אבי גם התווה את התמודדות בתי הדיור המוגן עם מגפת הקורונה תוך שמירה מקסימלית על אורך ואורח חיי הדיירים מול פגיעה מינימלית באיכות חייהם. אנו מאחלים לו הצלחה רבה בהמשך דרכו העסקית".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות