אילוסטרציה pixabay

משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי מעניק שעות חונכות לתלמידות ולתלמידים היקף של כ-13 מיליון ש"ח

כחלק מתוכנית "צומחים יחד" כ- 8,000 ילדים ובני נוער ייהנו ממסגרות חינוכיות לאחר שעות בית הספר


אילוסטרציה pixabay
243

משרד הנגב, הגליל והחוסן הלאומי ממשיך לחזק את תחום החינוך הבלתי פורמאלי. במטרה לחזק את המצוינות האישית של התלמידות והתלמידים בחיפה, המשרד מעניק שעות תמיכה אישית וקבוצתית במהלך החופשים ולאורך שנת הלימודים תשפ"ג. זאת, במסגרת תוכנית "צומחים יחד" המחזקת את החוסן ומונעת נשירה ממסגרות חינוכיות. התוכנית מיועדת לילדים ולבני נוער מכיתות א'-י"ב הזקוקים לסיוע בתפקוד הלימודי והחברתי.

החונכות האישית והחברתית ניתנת על ידי חונכים מנוסים ומקצועיים במסגרת חונכות פרטנית או קבוצתית. החונכות מוענקת ללא כל עלות באמצעות חונכים ובעלי מקצוע נוספים. ההצטרפות לתוכנית נעשית בשיתוף צוותים מקצועיים של מחלקת החינוך או הרווחה של הרשויות המקומיות השונות.

יצחק וסרלאוף – שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי | צילום: אסי אפרתי

התוכנית פועלת בכ-43 רשויות מקומיות במגזר הערבי, החרדי והכללי באופן המותאם לכל גיל, למגזר ולקהילה אליה משתייכים הילדים ובני הנוער. מפגשי החונכות מתמקדים בהעצמה חברתית-אישית וקבוצתית ומועברים בכלים חינוכיים שונים וביניהם גינון, משחקי חברה, קריאה מונחית, מעורבות חברתית הצגות ועוד. תוכנית "צומחים יחד" פועלת זו השנה השישית, בהיקף של כ- 13 מיליון ש"ח.

יצחק וסרלאוף, שר הנגב, הגליל והחוסן הלאומי: "צמצום הפערים ומתן שוויון הזדמנויות לטובת מיצוי הפוטנציאל האישי והחברתי של הילדים והנוער הוא יעד. מתוך הבנה שחוסן לאומי נבנה על ידי חוסן חברתי, המתחיל מגיל צעיר אנו פועלים לחיזוק הילדים ובני הנוער כי הם העתיד של הישובים".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות