עו"ד גונן בן יצחק | אילוסטרציה

המחאה נגד הרפורמה המשפטית: רכז בשב"כ לשעבר מאיים לחשוף ח"כ חרדי ש"רוכש סרטוני מין לוהטים"

סערה ברשת בעקבות ציוץ של עו"ד גונן בן יצחק שרומז לכאורה כי ייתכן ויחשוף פרטים מביכים על ח"כ חרדי: "בדיקטטורה שבה פוגעים בזכויות יסוד, יש חשש שגם זכות הפרטיות של חברי כנסת חרמנים תיפגע"


עו"ד גונן בן יצחק | אילוסטרציה
2428

עו"ד גונן בן יצחק, המתנגד לרפורמה המשפטית אותה מובילה הממשלה, ממקימי תנועת קריים מיניסטר על פי ויקיפדיה, שבעברו היה רכז בשב"כ, כתב היום (שני) בחשבון הטוויטר שלו, "בוקר טוב לחבר הכנסת החרדי מאוד, המוכר מאוד, שחושב שזה שהוא מתחפש, והולך לחנויות מין לרכוש סרטוני מין לוהטים (עדיפות: בלונדיניות עם חזה גדול) יגרום לנו לא לזהות אותו”. עוד הוסיף כי "רואים לך יקירי. בדיקטטורה שבה פוגעים בזכויות יסוד, יש חשש שגם זכות הפרטיות של חברי כנסת חרמנים תיפגע. לתשומת לבך".

לשאלת גולשים "מי זה", הגיב עו"ד בן יצחק כי "מתנצל, כרגע לא יכול לפרסם במי מדובר, אני מנסה לאסוף חומר כולל תיעוד. עד אז רוצה להגן על עצמי מפני תביעת דיבה כדי שאוכל לשבת בשקט בביתי".

הציוץ של עו"ד בן יצחק יצר סערה ברשת. הכתב המשפטי של גלובס, אבישי גרינצייג, הגיב "ידידי היקר, אני מקווה שיחקרו אותך על סחיטה", והגולש דוד הוסיף "ציוץ מגעיל. רק גורם לכל אדם נורמלי לתמוך בצד השני".

מגיש רדיו "גלי ישראל", יוסי דוידוב, הגיב גם כן לעו"ד בן יצחק וכתב "סחיטה באיומים לכאורה", כשבצמוד תייג את משטרת ישראל.

הציוץ של עו"ד גונן בן יצחק | צילום מסך

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות