מתחם חוצות המפרץ אאוטלט | צילום: אלכס דרוד

אווזי חוצות המפרץ חטפה צו סגירה ממשרד הבריאות

משרד הבריאות הוציא היום (חמישי) צו הפסקה מנהלי למסעדת "אווזי" במתחם חוצות המפרץ (החרושת 26, חיפה)


מתחם חוצות המפרץ אאוטלט | צילום: אלכס דרוד
703

ד”ר יהונתן דובנוב, סגן רופאת מחוז חיפה במשרד הבריאות, חתם על הצו בעקבות ביקורת שנערכה אמש במקום, ובה נמצאו לכאורה ליקויים חמורים המסכנים את בריאות הציבור.

במהלך ביקורת שנערכה על ידי משרד הבריאות נמצאו ליקויים תברואתיים ובהם: מצב תברואי ירוד בכל כותלי העסק. המטבח כולל מדורי העבודה וארונות האחסון, כל חדרי האחסון, הקירור והקפאה, המחסן וציוד העבודה. הווטרינר השמיד שיפוד שווארמה של 30 ק"ג שהונח על רצפה לא נקיה ושמונה ק"ג דגים שאינם ראויים למאכל אדם.

בביקורת נמצאו בין היתר מצב תברואי ירוד בכל כותלי העסק, העובדים והמנהל לא בקיאים בתברואת המזון, סחורה של מזון הונחה על הרצפה הלא נקיה ולא על מדפים, עובש בכמה מקומות, סלט מוכן מאוחסן בפח אשפה לא נקי ולא בארגז פלסטיק, מטחנת הבשר חלודה ולא נקיה, ובנוסף בעסק נמצאו זבובים מעופפים.

ממסעדת אווזי נמסר לאתר מה הלוז: "בניגוד לשאר העסקים שנסגרים לאחרונה בחיפה לנו יש רישיון עסק כל הביקורות שנערכו לנו עד עכשיו היו תקינות. בעקבות שינוי נהלים ודרישות חדשות של משרד הבריאות שלא עודכנו בהם נאלצנו לתקן מספר ליקויים. ראוי לציין שחלק מטענות המפקחת אינן נכונות ושקריות והדבר בטיפול של עורך דין מולם. לדוגמא, הטענה שלא הוצגו אישורי הדברה. יום לפני עשינו הדברה ויש לנו את האישור הדרוש. המפקחת בכלל לא ביקשה אותו. הטענה של הטמפרטורה במקרר לא נכונה מכיוון שלמפקחת וגם לוטרינר לא היה מד טמפרטורה, לטענתה שכחה אותו בבית. יש לנו צילומים של המצלמות. המפקחת לא ביקשה לראות שום תעודה או משהו שיראה לה את תוקף הבשר או הדגים. בריאות הציבור חשובה לנו מעל הכל. אנו כבר תיקנו את הליקויים ומחכים למשרד הבריאות שיגיע ביום ראשון לאשר”.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות