פוקר | אילוסטרציה

אישום: תושב הקריות נדקר למוות במהלך ויכוח במשחק פוקר

ויכוח על 250 שקל הפך אלים וצעיר שניסה להפריד בין הניצים נדקר בעצמו בקטטה ומת מפצעיו


פוקר | אילוסטרציה
5101

כתב אישום הוגש נגד תושב הקריות בן 27, בגין רצח בן 36 בקטטה בקרית ביאליק שפרצה במהלך משחק פוקר. בנוסף מואשם הצעיר בניסיון רצח של אדם נוסף, שנפצע קשה בקטטה ולו ניסה לעזור הנרצח.

מסרטון שהוצג בבית המשפט נראים הנאשמים משחקים פוקר תוך שתייה מרובה. על פי הדיווח של יואב איתיאל באתר וואלה ניוז, מאוחר יותר נראה שוויכוח פורץ בין הנאשם ברצח האוחז בסכין לבין אדם ונסף. מכתב האישום עולה שהנאשם איים עליו ודרש ממנו לשלם לו 250 שקלים אותם הפסיד לשחקן אחר.

כשהאדם עליו איימו, יצא מהמקום, יצאו אחריו שלושת הנאשמים, וביחד הם תקפו אותו, הפילו אותו, בעטו בו וזרקו עליו כסאות. בהמשך דקר אותו הנאשם ברצח כשניסה לברוח בחזרה למזנון של המקום. לאחר שהנרצח נחלץ לעזרת של המותקף, דקר אותו הנאשם ברצח פעמיים בפלג גופו העליון. צוותי רפואה של נט"ן מד"א שהוזעקו למקום, פינו אותם לבית החולים רמב"ם בחיפה. מאוחר יותר נקבע מותו של הנרצח.

זירת הרצח

על פי וואלה ניוז, הנאשם ברצח, אחיו וחברו ברחו מהזירה במכונית של חברם תושב קריית חיים. במהלך הנסיעה הוציא הנאשם ברצח מכיסו את הסכין שלו ואמר, "הרגתי את הבנאדם".

"רצח על כלום", אמר פקד מתן דידי, סגן מפקד יל"פ אשר, עליה הוטל התיק. "אירוע קשה מאוד שהתחיל בוויכוח על 250 שקל, וגם את זה הפצוע הביא כדי להרגיע אותם, אבל זה לא עזר".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות