אילוסטרציה

שבוע התיירות החינוכית בגני הילדים באשקלון בשיאו

כ-50 גני ילדים פתחו את שעריהם לעמיתי החינוך מרחבי העיר והציגו יוזמות חינוכיות מעוררות השראה ופורצות דרך


אילוסטרציה
274

עיריית אשקלון, באמצעות מינהל חינוך ומחלקת גני ילדים, החלה בשבוע שעבר בפרויקט שבוע התיירות החינוכית בגני הילדים. הפרויקט החדשני הוא אחד מעוגני תוכנית הגן העתידי בשיתוף משרד החינוך והוא מיושם בגני הילדים בעיר בהצלחה רבה. במסגרת הפרויקט, כל גן ילדים בחר בתחילת שנת הלימודים הנוכחית נושא עליו הוא מבקש לשים דגש ואותו הילדים למדים במהלך השנה תוך עשיית פרויקטים מגוונים.

שבוע התיירות החינוכית הוא למעשה שבוע החשיפה של הפרויקטים על ידי הגננות וילדי הגן עמיתי חינוך, הלוא הם גננות וצוותים חינוכיים בגני ילדים מרחבי העיר וזאת על מנת לעודד חשיבה יצירתית ולהעניק השראה לגננות אותה יוכלו ליישם בגני הילדים שלהן. בשבוע זה כ-50 גנים פתחו את שעריהם והציגו את העבודה עליה עמלו בחודשים האחרונים. בין הנושאים השונים של הפרויקטים הנבחרים: אמנות, יצרנות, סיפורי התורה ועוד.

ביום רביעי האחרון, 15.03.23, עם פתיחת שבוע התיירות החינוכית סייר ראש העיר במספר גני ילדים ביניהם: גן עינב ב', גן עומרים, גן יפה נוף וגן כוכב ב'. בסיור נכחו גם סגנית ראש העיר, מיריי אלטיט, ראש מינהל חינוך, יובל זוזט, מנהלת מחלקת גני ילדים, ורד חנגלי, יו"ר פורום ההורים העירוני, דודו לוי ומפקחות גני הילדים.

ראש מינהל חינוך, יובל זוזט: "גננות אשקלון פועלות כל השנה בהתאם ליוזמות משרד החינוך ומינהל החינוך והוכיחו הלכה למעשה כי לאשקלון הגננות הטובות ביותר, בעלות חשיבה יצירתית ורצון עז לתרום לפיתוח ילדות וילדי העיר. מינהל החינוך של עיריית אשקלון ימשיך לפעול לעידוד וקידום יוזמות מקצועיות אשר תורמות לפיתוח ילדינו ודחיפתם למצוינות תוך שמירה על הערכים המובילים. יישר כוח לכלל הגננות ושיהיה לנו המשך שנת לימודים מוצלחת ופוריה."

מנהלת מחלקת גני ילדים, ורד חנגלי: "בשבוע התיירות החינוכית, נחשפנו לעשייה עתידית מתקדמת והיתה לנו ההזדמנות לראות צוותים המעודדים חדשנות ומתאימים את החינוך לילדים במאה ה-21 . אני רוצה לומר תודה גדולה לשותפות ולשותפים שנרתמו למהלך, לעיריית אשקלון ולראש העיר, מר תומר גלאם, לראש מינהל החינוך, יובל זוזט. למפקחות גני הילדים, למובילות, למדריכות וליועצות, וכמובן לצוותי הגנים המארחים והמתארחים שעושים עבודת קודש מדיי יום ביומו."​


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות