זירת הרצח הערב בקרית אתא

"כבר לא צריך אמבולנס": בת 29 נרצחה ע"י בעלה בקריות

רצח בערב שבת: משטרת זבולון פתחה בחקירת ארוע חשד לרצח בקרית אתא במהלכו נרצחה אדיסי אלבנה, בת 29


זירת הרצח הערב בקרית אתא
556

רצח בערב שבת: משטרת זבולון פתחה בחקירת ארוע חשד לרצח בקרית אתא במהלכו נרצחה אדיסי אלבנה, בת 29, נמצאה היום (שישי) מתה כשעל גופה סימני דקירה. כוחות כיבוי אש שהוזעקו לזירה פרצו את דלת הדירה וצוות מד"א ביצע בה פעולות החייאה שבסופן קבע את מותה.

כוחות משטרת זבולון פתחו במצוד אחר בעלה של הצעירה, החשוד ברצח, וכעבור זמן קצר היא הסגיר את עצמו ונעצר.

לפי חשד המשטרה, על פי וואלה ניוז, מדובר ברצח בתוך המשפחה כשהחשוד הוא בן זוגה של האישה. המשטרה פתחה בסריקות לאיתור החשוד וכשעה לאחר האירוע בן זוגה של האישה, תושב העיר כבן 39, הסגיר את עצמו והוא נחקר כעת בתחנת המשטרה. לטענת המשטרה, לא היו תלונות קודמות על אלימות בין בני הזוג, אך נרשמו בעבר תלונות על אלימות נגד החשוד על ידי בת זוג קודמת.

יוחאי סוויסה, שכנה של אלבנה סיפר לוואלה ניוז כי "כל הבית רעד, שמענו מאבק ממושך שכלל חפצים שנזרקים בתוך הבית. שמעתי את הצרחות וירדתי במדרגות והכל היה נעול ולא הייתה גישה". סוויסה סיפר כי ראה את החשוד עוזב את הבית: "שאלתי אותו למה הוא לא פתח לאנשי מד"א את הדלת והוא אמר 'לא צריך אמבולנס'".

תת ניצב שאול צמח, מפקד מרחב אשר, סיפר בזירת האירוע: "לפני כשעתיים התקבלה הודעה במוקד המשטרה על צעקות והתקהלות באזור. כוחות שהגיעו למקום הבינו שככל הנראה מדובר באירוע אלימות בין בני זוג". הפרמדיק חגי קולטון וחובש רפואת חירום אמיר סלומון ממד"א סיפרו כי "כשהגענו למקום חברנו לכוחות המשטרה והכיבוי שפרצו את הדירה. האישה הייתה מחוסרת הכרה ללא דופק וללא נשימה ולאחר בדיקות רפואיות נקבע מותה".

האירוע הזה התרחש ימים בודדים לאחר סיפור נוסף של אלימות בתוך המשפחה. דריה לייטל, בת ה-31 מחיפה, נרצחה על פי החשד בידי בעלה, שהודה ברצח, והותירה אחריה 3 בנות שעברו לטיפולי הסבים והסבתות.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות