אילוסטרציה pixabay

כרמיאל: החלו עבודות הפיתוח בשטח שבו תוקם המכללה הטכנולוגית לתעופה וחלל

ראש העיר משה קונינסקי: "בעוד כשלוש שנים ניפגש שוב והפעם לגזור את הסרט"


אילוסטרציה pixabay
291

לאחר כמעט 13 שנים מאז שהונחה אבן הפינה להקמת בית הספר הטכני או בשמו החדש המכללה הטכנולוגית לתעופה וחלל, עלו השבוע הטרקטורים הראשונים לעבודות הפיתוח בשטח.

בית הספר הטכני – המכללה של חיל האוויר יוקם בכרמיאל על מתחם בשטח של כ-63 דונם בכניסה המערבית לעיר, כאשר על-פי התכנון העבודות להקמתו אמורות להסתיים תוך פחות משלוש שנים.

ראש העיר משה קונינסקי : "העברת מוסד צבאי לאומי וחינוכי תחזק את כרמיאל כמרכז החיים בגליל ותוסיף מאות מקומות תעסוקה נוספים ,תתרום לפיתוח הכלכלה המקומית ותחבר את בני הנוער והתושבים אל חיל האוויר הטוב בעולם. המכללה של חיל האוויר תהיה תרומה משמעותית לפיתוחה של העיר, ולחיזוקה כעיר מטרופולין ולשגשוגה".

המכללה תכלול מעל ל- 35,000 מ"ר של מבני חינוך, אודיטוריום, מעבדות, כיתות לימוד, קפיטריות, אולמות כנסים ומעונות לשוחרים התלמידים. עלות הבינוי של המכללה נאמדת בכ- 450 מיליון ש"ח מכספי משרד הביטחון ומשרד החינוך ויהיה זה מבנה החינוך מהגדולים והחדשניים בישראל.

מזה שלוש שנים פועלים צוותי עבודה משותפים של צה"ל, חיל האויר, משרד החינוך ועיריית כרמיאל לתיאום תכנון בית הספר, שילובם העתידי של התלמידים בקהילה, שיתופי פעולה קהילתיים ועוד.

.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות