בין הנואמים בחיפה. גאדיר האני וליאור שליין

“אין דמוקרטיה בלי סיום הכיבוש”: עשרות אלפי מפגינים בחיפה

מפגין שהניף דגל פלסטין נעצר על ידי המשטרה בהפגנה במרכז חורב בחיפה בה נאמו בין היתר ליאור שליין וגאדיר האני, פעילה חברתית למען חיים משותפים ושלום


בין הנואמים בחיפה. גאדיר האני וליאור שליין
405

אחת הדוברות בהפגנה הערב (מוצ"ש קראה לסיום הכיבוש וכינתה את השר לביטחון לאומי: "העבריין מורשע בתמיכה בטרור" ושוטרי תחנת משטרת חיפה עצרו לפני זמן קצר מפגין בחשד שתקף שוטר והפר את הסדר.

במהלך ההפגנה הניפו מפגינים דגלי פלסטין ועל כן לא הורשו להיכנס למתחם הההפגנה יחד עם שאר המפגינים, זאת לאחר שהוסבר להם על ידי מפקד האירוע של משטרת ישראל כי, הנפת דגלי פלסטין במקום עלולה להביא לכדי הפרה חמורה של שלום הציבור.

אחד המפגינים, ניסה להיכנס בכוח תוך שהוא דחף את השוטרים שהיו במקום ועל כן נעצר בידי השוטרים.

ממשטרת ישראל נמסר: “החשוד יובא לחקירה בתחנת המשטרה בחיפה, ובהתאם לממצאי החקירה המשטרה תשקול האם לבקש להאריך את מעצרם בבית משפט השלום בחיפה”. גאדיר האני, פעילה חברתית למען חיים משותפים ושלום, אמרה בנאומה בהפגנה במרכז חורב בחיפה: “אין דמוקרטיה בלי שוויון זכויות מלא. אין דמוקרטיה בלי סיום הכיבוש. התבשרנו שראש הממשלה הציע לשר העבריין המורשע בתמיכה בטרור, להקים משטרה פרטית”.

עוד השתתפו בהפגנה ונשאו דברים, בן זוגה של ח”כ מרב מיכאלי, שנעלם מהמסך וחזר כעת, ליאור שליין, שאמר בחיפה: “המחנה הליברלי קם, והוא ענק ומצוין, כולנו פטריוטים וכולנו נלחמים על מדינה הדמוקרטית שלנו ונמשיך להילחם כל זמן שנצטרך וזה מה שיהיה. יש רק 2 דרכים בהן ישראל יכולה ללכת או דיקטטורה משיחית, מושחתת, ענייה או מדינה דמוקרטית, חופשית, מתקדמת משגשגת, מדינה יהודית וציונית עם שוויון לכל אזרח. וזה מה שיהיה. גם ישראלים שהצביעו לממשלה הזו יצאו להפגין השבוע. הם לא האויבים שלנו. הם אחים שלנו, שפוליטיקאים שקרנים הבטיחו להם עצמה יהודית, ביטחון. פיגוע רודף פיגוע”.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות