עו"ד אינגה אייזנברג ועו"ד גיא שנער

אייזנברג, שנער ושות' דורג בין משרדי עורכי הדין המובילים בישראל בדיני מיסים וצווארון לבן

כך עולה מדירוג Dun's 100 של דן אנד ברדסטריט לשנת 2023


עו"ד אינגה אייזנברג ועו"ד גיא שנער
481

דירוג עורכי הדין לפי תחומי פעילות לשנת 2023 של Duns 100 מבית d&b (דן אנד ברדסטריט) התפרסם זו השנה ה-19. מהדירוג עולה כי גם השנה אייזנברג, שנער ושות', של עו"ד אינגה איינזברג ועו"ד גיא שנער, מופיע ברשימת משרדי עורכי הדין המובילים בישראל בדיני מיסים, צווארון לבן והלבנת הון.

מחלקת הצווארון הלבן והמשפט הפלילי של משרד עורכי הדין אייזנברג שנער ושות' מתמחה בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות צווארון לבן, וביעוץ אסטרטגי והכנה לקראת חקירה, לרבות עבירות מס על כלל גווניהן. המחלקה מייצגת אישי ציבור בעבירות מתחום טוהר המידות, ובהן שוחד, מרמה והפרת אמונים. למחלקת הצווארון הלבן ניסיון עשיר בטיפול בתיקי הלבנת הון, עבירות בניירות ערך, הגבלים עסקיים, וכן בהליכים מנהליים והליכי אסדרה מול הרשויות הללו.

בכל תחומי התמחותה, מייצגת המחלקה בכלל השלבים, לרבות בשימועים ובהובלת ההגנה בבית המשפט. מחלקת הצוארון הלבן מייצגת גם בתיקים בינלאומיים סבוכים, הכוללים גם הליכי הסגרה וחיקור דין. בתחום המיסוי מתמחה המשרד בכל קשת נושאי המס האזרחי, לרבות תכנוני מס (חברות ויחידים), מס הכנסה, מע"מ, שינויי מבנה, וכן מיסוי בינלאומי, בדגש על מטבעות קריפטוגרפים ונכסים מיוחדים. מחלקת המיסוי האזרחי מייצגת בכירים מול רשויות המס בהסכמי שומה ובהליכי גילוי מרצון. מחלקת המיסוי האזרחי עוסקת גם בהקמת חברות ונאמנויות offshore ומעניקה חוות דעת משפטיות בנושאי מס לרבות תושבות והגירה, לעולים חדשים ותושבים חוזרים.

מתודולוגיית הדירוג מבוססת על קריטריונים מקצועיים ומדדים מותאמים למאפיינים של ענף המשפט בישראל. הדירוג נעשה על סמך מכלול מקיף של נתונים שכולל בין היתר חומרים מפורטים המתקבלים מהמשרדים וכוללים: תיקים מהותיים, רשימת לקוחות, פירוט עורכי הדין העוסקים בתחום, ותק השותפים המובילים, מידע אודות פסקי דין תקדימיים ועוד. בנוסף, הליך הדירוג כולל פגישות עם השותפים הבכירים במשרדים כשבמקביל נבחן המוניטין של כל פירמה גם באמצעות ראיונות עם גורמים מובילים בענף, המלצות מלקוחות בולטים ועוד.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות