בר-מסעדה סינמה פרדיסו בחוף זמיר בחיפה | צילום: אסף קרלה

פורסם דירוג הערים הכי מומלצות לתיירות בישראל

אתר מאקו דירג את הערים המומלצות בישראל לתיירות * תל אביב שומרת על המקום הראשון אך מי שהפתיעה זו העיר חיפה שדורגה במקום הרביעי: "ללא ספק מוקד ראוי ומומלץ בארץ שלפעמים יכול להרגיש כמו קפיצה קטנה לחו"ל"


בר-מסעדה סינמה פרדיסו בחוף זמיר בחיפה | צילום: אסף קרלה
882

עונת התיירות כבר החלה, גם בטיסות לחו"ל וגם בתיירות הפנים כאן בארץ לאחר שהישראלים גילו בשנים האחרונות את ארץ הקודש היפהפיה. אתר מאקו דירג את הערים המומלצים לתיירות וההפתעה היא העיר חיפה שדורגה כמעט בשלישייה הראשונה.

תל אביב דורגה במקום הראשון, ירושלים במקום השני, אילת במקום השלישי, אחריה העיר חיפה ואחריהן: עכו, נצרת, טבריה, נתניה, ערד, הרצליה, אשקלון וצפת. אתר חדשות חיפה והקריות דיווח כי בשנת 2018 דורגה חיפה במקום התשיעי ברשימת הערים המתוירות בארץ על פי דו"ח משרד התיירות, כך שעמותה לתיירות ונופש חיפה הביעו שביעות רצון מהעלייה מהמקום התשיעי לרביעי.

במקום השלישי. אילת (צילום ארכיון: יאשה)

מי שהיתה הפתעת הדירוג היא העיר חיפה שדורגה כאמור במקום הרביעי בישראל. חבר מועצת העיר חיפה ויו"ר העמותה לתיירות חיפה, יואב רמתי, אמר בתגובה: "שמחתי לקבל את הבשורה שעירנו דורגה כמעט בשלישייה הראשונה של הערים המומלצות לתיירות בישראל. מרגע כניסתי לתפקיד יזמתי את השינוי בעמותה מעמותה שמפרסמת אירועי תיירות לעמותה מבצעת ארועי תיירות. מדובר בשינוי תפיסתי אשר במהותו יצירת ארועי תיירות סביב מעגל השנה היהודי והפיכת העיר חיפה למוקד תיירות פנים מרכזי . העמותה לתיירות בראשותי תמשיך בפעילותה החשובה, בקידום אירועים שימשכו תיירים נוספים, במתן דגש תיירותי לצביון היהודי בעיר בכלל ובמושבה הגרמנית בפרט, ובעזרת השם בשנה הבא נדורג אף במיקום גבוה יותר. תודה גדולה למנכ"לית העמותה לתיירות רונית עקיבא, העובדים, חברי ההנהלה והדירקטוריון".

חבר מועצת העיר חיפה ויו"ר העמותה לתיירות חיפה, יואב רמתי | צילום: oneshot

בדירוג מדור התיירות של אתר מאקו נכתב כי "חיפה היא ללא ספק מוקד תיירותי ראוי ומומלץ בארץ. מרכס הכרמל שנופל לכיוון הים, קו החוף שנמתח לרגליה, המבנים ההיסטוריים והירוק שבכל פינה, חיפה לפעמים יכולה להרגיש כמו קפיצה קטנה לחו"ל. בחיפה גם נמצאים הגנים הבהאיים המפורסמים, שהם אתר תיירותי חובה לכל מבקר בעיר, ואפילו מי שלא נכנס לגנים, יכול להתפעם מהם כשהוא עומד ומביט בהם משדרות בן גוריון במרכז המושבה הגרמנית הקלאסית".

שומרת על המקום הראשון. תל אביב | צילום: פארוק, ויקי

עוד צויין במאקו כי "אחת האטרקציות המפורסמות בחיפה היא הקולינריה המצוינת שבה, שווקים שמוכרים את כל הממתקים שאפשר לחלום עליהם, אוכל רחוב עם טעמים מקומיים ומסעדות יוקרה מעולות. גם בחיי הלילה לחיפה לא חסר, וכל מי שביקר בה לאחרונה יודע שהעיר חיה בערב, עם פאבים וברים שלא נופלים מהאחות הדרומית תל אביב. גם תעשיית הקרוזים החלה להביא לא מעט תיירים לחיפה, אז אנחנו צופים לה נסיקה מטאורית בשנים הקרובות".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות