רביב דרוקר, אילה חסון | צילום: רשת 13

אילה חסון נגד רביב דרוקר: "עבד בלהביא תוכנית משותפת איתי, סירבתי בתוקף כי הוא פוליטיקאי תועמלן ועכשיו מלכלך עליי"

העיתונאית שעברה לאחרונה מערוץ 13 לתאגיד במתקפה על ה"קולגה" שלה לשעבר: "הקנאה גומרת אותו, לא היה יכול לשאת את העובדה שיש מישהי שלא מלהקת המעודדת שלו ומאפילה עליו ברייטינג"


רביב דרוקר, אילה חסון | צילום: רשת 13
1987

העיתונאית אילה חסון תקפה הבוקר את פרשן חדשות 13 רביב דרוקר לאחר שאמר בראיון ל"ישראל היום" כי בעיניו חסון ושרון גל לא הביאו תחקירים וש"היו חלק ממכונה שהפיצה פייק ניוז בכמויות. אני גם לא מקבל את הסימטריה הזאת, שאומרת שכל ראש ממשלה מושחת וזה רק עניין של כמות המאמץ העיתונאי לחשוף את זה. יש סיכוי שבנט ולפיד פשוט לא מושחתים, ולכן, למרות מאמצינו, לא מצאנו תחקיר ראוי לפרסם עליהם. מובן שיש גם סיכוי שהם כן ולא מצאנו, אבל זה לא שלא חיפשנו".

עוד אמר דרוקר בראיון כי "לראשי הערוץ היה חלום של תוכנית משותפת. תחת הלחצים, אמרתי להם משהו בסגנון, 'אני לא חושב שזה יעבוד, ולא חושב שזה יהיה טוב, אבל לא אסרב, מתוך הנחה שהיא תגיד לכם לא, אז יהיה בסדר'. אחרי הרבה גלגולים, זה מה שקרה. היא אמרה לא ואני חי עם זה טוב. בסוף כל אחד הגיש בנפרד. "המציאות היתה שחסון מנהלת כמעט 'ממלכה' משל עצמה, שנפרדת מכל הערוץ. זאת אומרת, אני לא באתי לתוכניות שלה משהו כמו שנתיים. לא רציתי, ונדמה לי שגם היא לא רצתה. היא לא הזמינה ואני לא הזמנתי את עצמי. ככה היה גם עם רוב כתבי החדשות. חלק לא קטן מהם לא רצו לבוא, והופיעו בתוכניות שלה תחת לחצים, בקשות והפצרות".

חסון כאמור התייחסה לדברים הבוקר (ראשון) בראיון לנועם פתחי בגלי ישראל ואמרה: ״הקנאה גומרת את דרוקר. האובססיה של דרוקר עליי לא מכבדת אותו. כשאני שומעת אותו אני מבינה מי תדרך נגדי מאחורי הקלעים ועכשיו מעז לומר זאת בקול רם. איך יכול להיות שאדם שמטנף עליי בצורה כזו הוא האדם שעבד בלהביא תכנית משותפת איתי, הוא לקח אותי לשיחה והפציר בי להגיש איתי תכנית. סירבתי בתוקף כי אני יודעת מי הוא, פוליטיקאי, תועמלן. מהרגע שבאתי לערוץ הוא לא היה יכול לשאת את העובדה שיש מישהי שהיא לא מלהקת המעודדות שלו שמאפילה עליו ברייטינג. למרות מסע ההכפשות – מה לעשות, הציבור יותר סמך וסומך עלי. זה הרבה יותר מורכב ממספרי הרייטינג, זה דברים שראיתי לאורך השנים. אנשים מדברים איתי, הם לא אוהבים את מה שדרוקר עושה לערוץ. הוא עשה הכל כדי שלא יהיה פולואפים לדברים בערוץ״.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות