איתן פרדו רוקואס וראש עיריית סוג'או, עיר בגודל של מדינת ישראל ובין המצליחות כיום בסין

שרונה ספייס חיפה מתחדשת ב-3 חברות סטארטאפ חדשות

רשת מתחמי המשרדים והחדשנות שרונה ספייס מבית קבוצת שרונה פרטנרס, פתחה לפני מעל 3 שנים את הסניף בחיפה והפכה להיות בית לחברות סטארטאפ, יזמים ונותני שירותים מכל האזור


איתן פרדו רוקואס וראש עיריית סוג'או, עיר בגודל של מדינת ישראל ובין המצליחות כיום בסין
597

רק לאחרונה פורסם בעיתון גלובס על עסקת שכירות ענקית שנחתמה במתחם בסך של מאות אלפי שקלים. איתן פרדו-רוקואס מייסד פעילות הקבוצה בחיפה מספר לנו "אנחנו בית לחברות ויזמים, אנחנו לא עוד משרד וכל מי שמגיע למתחמים שלנו מרגיש שהוא מגיע לבית, החוויה היא אחרת, השירות הוא עולם אחר ובכל בעיה שיש לך, יש גם מי שידאג לך ואתה לא לבד. בימים אלו אני עמל על פתיחה של מרכז נוסף ואחרי חיפה, ת"א וכפר סבא – אנחנו מגיעים לנגב המערבי, העיר אופקים ומביאים את הסטנדרט שלנו גם לשם".

3 חברות הייטק חדשות מצטרפות

"מדובר בשלוש חברות הייטק חדשות שמצטרפות אלינו", אומרת יובל פוגל – מנהלת הקהילה במרכז המשרדים והחדשנות בחיפה, הראשונה היא חברת VRee. חברת VRee AI עובדת על מוצר Generative AI אשר מייצר מודלים תלת ממדיים לתעשיית המסחר המקוון והפרסום הדיגיטלי משתי תמונות רגילות, 2D to 3D. הטכנולוגיה של החברה חוסכת עד 99% מהזמן והעלות של ייצור מודלים אלה שאפשר להשתמש בהם באפליקציות מציאות רבודה למטרת מסחר או לפרסום".

"החברה השניה היא Pierate המפתחת אוטומציות ויכולות דאטה מתקדמות לתחום הלוגיסטיקה, ובכך משפרת משמעותית רווחיות ואיכות שירות. המוצר המרכזי הוא מערכת תמחור מבוססת בינה מלאכותית ושיטות עיבוד נתונים שונות, ובכך הופכת את תהליך הפקת הצעת מחיר משעות לדקות בודדות".

והחברה השלישית היא Carbon Blue, המפתחת טכנולוגיה ללכידת פחמן דו חמצני מהאטמוספירה לצורך התמודדות עם שינויי האקלים. על ידי העצמה של תהליכי פינוי טבעיים של פד״ח מהאטמוספירה על ידי הים, החברה מוזילה את סילוק הפד״ח והופכת אותו לשירות נגיש למגוון חברות".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות