הבור אליו נפל התובע

נפל לבור ברחוב ויקבל מיליון שקל? זו התביעה שהוגשה נגד עיריית ירושלים

עובד מאפיה שהיה בדרכו לעבודה ברחוב בית הדפוס בירושלים מעד וצנח לבור ניקוז, על פי התביעה שהוגשה לבית המשפט, העובד נותר נכה אך בעירייה מתנערים מאחריות


הבור אליו נפל התובע
402

תושב ירושלים שהיה בדרכו לעבודה במאפיית ברמן בשעות ערב מאוחרת בחודש דצמבר 2020, ולדבריו, כשהיה בסמוך למקום הוא הבחין בעובדים שעבדו בסביבה ובמהלך ההליכה לפתע צנח אל תוך בור ניקוז שהושאר פתוח וכתוצאה מכך ספג חבלות בחלקים שונים של הגוף, דבר שהביא לפציעתו הקשה, כך על פי כתב התביעה.

עו"ד רוסלן בונדר | צילום: ולרי קאנב

התובע צירף תמונות של המפגע לפני ואחרי שתוקן על ידי העירייה, ושל רגליו הפגועות ביום שלאחר האירוע. לטענתו, התאונה קרתה בשל רשלנות העירייה שמתבטאת בעצם קיומו של המפגע ובאי נקיטת אמצעי אזהרה מפני סכנה בטיחותית.

העירייה מצידה הכחישה שהתאונה קרתה, ולחילופין טענה שהיא התרחשה בנסיבות אחרות שאינן קשורות אליה. בתביעה שהוגשה לאחרונה לבית המשפט השלום בירושלים באמצעות עו״ד רוסלן בונדר הם דורשים מהעירייה פיצויים בגובה של כמיליון שקלים.

בכתב ההגנה שהוגש מטעמה של העירייה נטען בין היתר כי ״התובע לא נהג כהולך רגל סביר או זהיר והסתכן מרצון״. עו״ד רוסלן בונדר, המייצג את התובע, מסר כי ״מיום התאונה מרשי סובל מכאבים כרוניים בלתי פוסקים שהביאו לשינוי בשגרת חייו באופן משמעותי. העירייה התרשלה בתפקידה בכך שלא פעלה לאזהרת העוברים והשבים מפני הסכנה הצפויה. ובכלל בכך שלא פעלה מלכתחילה לסגירת בור הניקוז בטרם קרות התאונה״.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות