יואב הצל אליאסי | צילום: 11

"מחבקת את המחבלים": הצל נגד ראש עיריית חיפה

סערה ברשת בעקבות פוסט של הצל נגד ראש עיריית חיפה, עינת קליש, שתועדה בהפגנה נגד השינויים במערכת המשפט כשעל חולצתה מדבקה עם הכיתוב "מסתכלים לכיבוש בעיניים" * מקורביה של קליש: "היא לא שמה לב שהדביקו עליה את המדבקה ולאחר מספר דקות, הסירה אותה"


יואב הצל אליאסי | צילום: 11
767

הראפר יואב אליאסי תקף את ראש עיריית חיפה עינת קליש. על פי רדיו חיפה, בפוסט שהעלה בפייסבוק ובאינסטגרם שהעלה "הצל" נראית תמונתה של קליש לכאורה מההפגנה אמש נגד הרפורמה המשפטית בחיפה, כשעל חולצתה מודבקת מדבקה של קבוצת המחאה "מסתכלים לכיבוש בעיניים" ועליה כתוב: "אין דמוקרטיה עם כיבוש".

"ביום שבו נרצחו שלושה חיילים זאת המדבקה שבחרה ראש עירית חיפה ללכת איתה", כתב הצל, "ראשת עיר בישראל שמצדיקה את הטרור, מחבקת את המחבלים ותומכת בחרם ועלילות דם על ישראל וצה"ל… זה הפרצוף שלנו. עינת קליש רותם את בושה!".

מאוחר יותר, אליאסי ערך את הפוסט והסיר את המילים "מחבקת את המחבלים".

הפוסט שפרסם הצל ברשתות החברתיות | צילום מסך

באתר רדיו חיפה ציינו כי קליש השתתפה בלא מעט מההפגנות נגד השינויים במערכת המשפט ואף פרסמה זאת ברשתות החברתיות ושהפוסט זכה לתגובות רבות נגד ראש עיריית חיפה, ואחת מהן הייתה של חברת הכנסת לשעבר מטעם הליכוד, נאווה בוקר, שכתבה: "בושה וחרפה! תושבי חיפה יחליפו אותה בקרוב בקלפי".

מקורביה של קליש אמרו לאתר חדשות חיפה והקריות כי "היא הגיעה להפגנה ואחד הנוכחים הדביק עליה מדבקה מבלי שהיא שמה לב למה שנכתב עליה, ולאחר מספר דקות, היא הסירה אותה".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות