עו"ד מורן גור ועו"ד בלהה מצגר

מצגר ושות' זכה לייצג מתחם פינוי-בינוי בעל 1,000 דירות באילת

על פי כתבה בדה מרקר לייבלס, לאחרונה עיריית אילת אישרה תוכנית אסטרטגית להתחדשות עירונית המאפשרת התחדשות במגוון כלים רחב, שאינם רק כלי ההתחדשות הנפוצים – תמ"א 38 ופינוי בינוי. במקביל במסגרת התוכנית מופו מתחמים מועדפים לקידום תכנון מפורט במסלול רשויות אשר ביכולתם לחולל שינוי משמעותי במרחב העירוני


עו"ד מורן גור ועו"ד בלהה מצגר
647

בין המתחמים שהוזכרו היה מתחם ירושלים-איילות שהוכרז על-ידי הרשות הממשלתית להתחדשות עירונית כמתחם מועדף להתחדשות עירונית במסלול רשויות, ויבוצע בו פרויקט עירוני מיוחד – הריסה ובנייה מחדש של בנייני מגורים, בניית מרכזים מסחריים חדשים ומוסדות ציבור לרווחת תושבי השכונה והעיר. המתחם יעבור התחדשות עירונית מקיפה הכוללת בניית 352 יח"ד חדשות במקום 75 יח"ד קיימות ב-4 תתי מתחמים הכוללים גם 6,903 מ"ר לתעסוקה ומסחר ו-3,000 מ"ר למוסדות ציבור.

מתחם נוסף בעיר שיעבור התחדשות מקיפה הוא מתחם התמרים (סינג סינג) שהוכרז כמתחם לפינוי בינוי גם הוא במסלול רשויות. עתידים להיבנות בו מספר בניינים חדשים, חלקם בבנייה מרקמית של 4-9 קומות, וחלקם בבנייה גבוהה של 19-14 קומות. בסך הכל ייבנו במתחם 350 דירות, כ־3,000 מ"ר שטחי מסחר ו־450 חניות תת־קרקעיות. מתחם נוסף שעומד על הפרק ונמצא בהליך מתקדם הוא מתחם בשכונת אופיר, אשר פירמת עורכי הדין מצגר ושות' ומשרד עורכי דין מורן גור – זכו במכרז לייצג את דיירי המתחם, מדובר במתחם בהיקף כולל של 1,000 דירות לפני הריסה.

בעלת הפירמה מצגר ושות' עורכת הדין בילהה מצגר: "זכינו בזכות הניסיון שלנו, בזכות הגישה שלנו לדיירים ובזכות רמת השירות שלנו. מצגר ושות' מייצג כמה וכמה מתחמי פינוי בינוי בכל הארץ, מדובר באלפי בתי אב ודירות שחתומים אצלנו ואנו נלחמים בשבילם לטוב ביותר למען העתיד שלהם, כל דייר שחותם אצלנו – אני מרגישה כאילו זה ההורים שלי וזה לא משנה שאני מייצגת אלפי דירות – בשבילי זו שליחות".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות