איתן פרדו-רוקואס ונשיא אוניברסיטת חיפה, רון רובין

איתן פרדו-רוקואס מונה לחבר בחבר הנאמנים של אוניברסיטת חיפה

היזם מונה במהלך כינוס של חבר הנאמנים של אוניברסיטת חיפה במעמד יו"ר חבר הנאמנים, נשיא אוניברסיטת חיפה, הרקטור וחברי הנאמנים מהארץ והעולם


איתן פרדו-רוקואס ונשיא אוניברסיטת חיפה, רון רובין
580

חבר הנאמנים של אוניברסיטת חיפה התכנס במעמד בראד בלום, יו"ר חבר הנאמנים, פרופ' רון רובין, נשיא אוניברסיטת חיפה, פרופ' גור אלרואי, הרקטור וחברי חבר הנאמנים מהארץ ומהעולם. הכינוס השנתי עסק בעדכונים שותפים, אישור מינויים חדשים והצגת החזון להמשך הדרך.

במהלך הדיון הציגו פרופ' רובין ופרופ' אלרואי את דירוג האימפקט של ה times higher education, שם דורגה אוניברסיטת חיפה בין המקומות 101-200 בעולם, מתוך כ-1700 אוניברסיטאות, ובמקום הראשון מבין אוניברסיטאות המחקר של ישראל. דירוגה הגבוה של האוניברסיטה הגיע לאור מחויבותה לפעול בהתאם לערכי פיתוח בר- קיימא של האו"ם במחקר, הוראה, מעורבות בקהילה ועוד.

במהלך הכינוס אושר המינוי של היזם איתן פרדו-רוקואס (32) לחבר חבר נאמנים של אוניברסיטת חיפה. חברי האספה כוללים, בין השאר את איתן סטיבה, סמי סגול, עימאד תלחמי, גד זאבי, יצחק רביד ועוד.

פרדו-רוקואס, בוא תושב העיר חיפה, יזם משקיע, מנהל פיתוח עסקי בקבוצת שרונה פרטנרס, בעל ניסיון רב בפיתוח כלכלי אזורי, יועץ ויזם חברתי. פרדו-רוקואס פועל כבר מספר שנים באגודת הידידים של אוניברסיטת חיפה ומסייע רבות לאגודה ולאוניברסיטה. "אני שמח להיות שותף וחלק מהעשייה הענפה של האוניברסיטה ובעיקר חלק מחזון כל כך חשוב לפיתוחה של העיר חיפה. להבדיל ממוסדות אחרים – אוניברסיטת חיפה יוצאת מחומות הקמפוס ונמצאת כמעט בכל מקום בעיר ומשפיעה על פיתוחה הכלכלי והחברתי של העיר.

מנכ"ל חבר הנאמנים של אוניברסיטת חיפה, אליענה דן: "אנו גאים על הצטרפותו של איתן, ידיד אמת של אוניברסיטת חיפה, לחבר הנאמנים של האוניברסיטה. החיבור החשוב בין האקדמיה לתעשייה מהווה מנוף לקידום מצוינות אקדמית, מחקר פורץ וקידום שוויון הזדמנויות בהשכלה גבוהה לכל שכבות החברה בישראל. איתן הוא דוגמה ומופת לחיבור חשוב זה".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות