איתמר בן גביר, בנימין נתניהו

נתניהו נגד בן גביר: אמירות שמערערות את החוק והסדר

ערוץ 7 מדווח כי ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס לדבריו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שעודד עלייה למאחזים ביהודה ושומרון


איתמר בן גביר, בנימין נתניהו
485

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר (ראשון) בפתח ישיבת הממשלה לדבריו של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שעודד עלייה למאחזים ביהודה ושומרון, כך דיווח חזקי ברוך באתר ערוץ 7.

"אני אומר כל הזמן במשך שנים שהתגובה ההולמת לטרור היא להילחם במחבלים, ובמקביל להעמיק את שורשינו בארצנו. ואכן, אנחנו מחסלים מחבלים במספר שיא, וגם בונים בארצנו בהיקף רחב לפי תוכניות בנייה מאושרות. אני מדגיש – מאושרות", אמר נתניהו.

"אמירות שקוראות לתפוס שטחים באופן בלתי חוקי, והפעולות של תפיסת שטחים באופן בלתי חוקי, אינן מקובלות עליי. הן מערערות את החוק והסדר ביהודה ושומרון, והן חייבות להיפסק מיד. לא רק שלא נגבה פעולות כאלה, הממשלה שלנו תפעל נגדן בתקיפות.

האמירות והפעולות הללו אינן מחזקות את מפעל ההתיישבות, אלא להפך – הן פוגעות בו. אני אומר זאת כמי שהכפיל את ההתיישבות ביו"ש למרות לחצים בינלאומיים אדירים שלא היו כמותם, לעשות נסיגות שלא עשיתי ולא אעשה. האמירות הללו פוגעות באינטרסים החיוניים של מדינת ישראל, והן חייבות להיפסק מיד".

עוד דווח בערוץ 7 כי בן גביר הגיב בחשבון הטוויטר שלו וכתב: "מעריך ואוהב את רה"מ, אבל בעיית המשילות שלנו לא מתחילה במתיישבים ביו"ש, אלא בסלחנות למתפרעים ברמת הגולן והעדר אכיפה ברהט-אני נגד אכיפה סלקטיבית. ממשלת ימין חייבת לממש את חזונה, התיישבות בשטחי יו"ש לצד אפס סובלנות כלפי מי שמאיים שאם לא נעתר לבקשותיו תהיה מלחמה, אסור לישראל להתקפל!".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות