למצולם אין קשר לכתבה. עו"ד בלהה מצגר | צילום: קיו אליט

עם עודף מ-400: העונש הקל לחייל שנסע במהירות מופרזת לחופשה באילת

התביעה ביקשה לגזור פסילה עד תום ההליכים לחייל בשירות סדיר, בעל 2 הרשעות קודמות, שתועד במד הלייזר כשהוא נוהג במהירות של למעלה מ-160 קמ"ש אך לבסוף בית המשפט הסתפק בשלילה ל-45 יום וקנס של 360 שקל בלבד * עו"ד בלהה מצגר שייצגה את הנהג: "חיילים יקרים, אני יודעת שאתם רוצים להתפרק בסופי השבוע, בבקשה לא על הכביש"


למצולם אין קשר לכתבה. עו"ד בלהה מצגר | צילום: קיו אליט
361

במהלך אחד מסופי השבוע שחייל בשירות חובה בצה"ל יצא לחופשה וביקש לבלות באילת, הוא עוכב על ידי המשטרה לאחר שמד הלייזר הראה כי נהג במהירות מופרזת של 160 קמ"ש בכביש של 90 קמ"ש. התביעה המשטרית ביקשה מבית המשפט להטיל על הנהג פסילת רישיון עד לתום ההליכים נגדו וסנקציות נוספות, תוך שציינה כי הוא בעל שתי הרשעות תעבורה קודמות.

לאחר שעו"ד בלהה מצגר שייצגה את החייל מצאה כשלים רבים בתיק, בית המשפט אישר הסדר בו הנהג ייענש בשלילת רישיון למשך 45 ימים, קנס של 360 שקל ושלילת רישיון על תנאי במידה ויעבור שוב עבירה דומה.

עורכת הדין בלהה מצגר, מייסדת ומנכ"לית פירמת מצגר ושות', אשר ייצגה את החייל מסרה: "לאחר שהצלחנו לשכנע את המשטרה כי טעתה, התיק הסתיים בשלילה קצרה וקנס מזערי".

עוד הוסיפה עו"ד מצגר כי "הנהג הצעיר הינוי חייל סדיר בצה"ל והוא סיפר לנו כי לאחר המקרה חש חרדה מהמצב ולא ידע מה מחכה לו בבסיס הצבאי בו הוא משרת או מה יעלה בגורלו המשפטי. ארצה להוסיף שאתם, החיילים של כולנו, תשמרו על עצמכם בסופי שבוע בכבישים, אנחנו יודעים שעוברים עליכם שבועות קשים ובסופ"ש "רוצים להתפרק", אבל בבקשה לא על הכביש. החייל הנ"ל למד את הטעות שלו ואנחנו החזרנו לו את הרישיון, כי זה התפקיד שלנו, להיות שם בשבילם, בכל מצב ובכל עת, אך הכי חשוב זה שתשמרו על עצמכם בין אם בבסיס או על הכביש".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות