הגיע למיון. בנימין נתניהו

נתניהו איבד הכרה ופונה למיון: "ביליתי בשמש בלי מים"

בנימין נתניהו הגיע לבית החולים שיבא באמצע השבת; "ביליתי עם רעייתי בכנרת בשמש, זה לא רעיון טוב"


הגיע למיון. בנימין נתניהו
498

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, פונה היום (שבת) לבית החולים שיבא – תל השומר, שברמת גן, לאחר שאיבד הכרתו בביתו והתמוטט. על פי הדיווח בוואלה ניוז לפני זמן קצר, פרסם הצהרה לתקשורת, ובה הודה לצוותים הרפואיים שטיפלו בו, וסיפר: "ביליתי עם רעייתי בשמש, זה לא רעיון טוב". מלשכתו נמסר כי הוא יישאר במשך הלילה בבית החולים להמשך השגחה בהמלצת רופאיו.

"אנחנו עוברים גל חום, ביליתי בכנרת בלי כובע ובלי מים", סיפר נתניהו בהצהרה והוסיף: "אז קודם כל אני רוצה להודות לכם על הדאגה ולצוותים המצויינים בשיבא שקיבלו אותי. ברוך השם אני מרגיש מאוד טוב יש לי רק בקשה אחת מכם אנחנו עובדים גל חום במדינה, אז אני מבקש שתהיו פחות בשמש, תשתו יותר מים ושיהיה לכולנו שבוע טוב".

עוד דווח בוואלה ניוז כי נתניהו חש בשעות אחר הצהריים כאבים בחזה, ולאחר בדיקה, הפראמדיק של היחידה לאבטחת אישים ביקש לפנותו לבית החולים. עם הגעתו, בבית החולים שיבא הזעיקו את מנהל המחלקה הקרדיולוגית. גורם בסביבתו הדגיש כי הוא נכנס לבית החולים בהכרה מלאה.

כמו כן, מקורות בבית החולים שיבא סיפרו לוואלה! שלאחר שאיבד את הכרתו, נתניהו התמוטט וראשו נחבט בחוזקה ברצפה. נתניהו עבר בבית החולים סדרת בדיקות ובהן הדמייה מוחית כדי לוודא שלא נגרם נזק כתוצאה מחבטת ראשו ברצפה ובנוסף, הערכה של אלקטרופיזיולוג (שמטפל בהפרעות בקצב הלב) בבית החולים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות