עו"ד בלהה מצגר | צילום: קיו אליט

התחדשות עירונית: מצגר ושות' זכתה במכרז לייצוג 92 בעלי דירות בנוף הגליל שיהפכו ל-600 דירות

במסגרת הפרויקט צפויות להיהרס 92 יחידות דיור ברחוב נרקיסים בצפון נוף הגליל ובמקום ייבנו מגדלים לצד שטחי מסחר וציבור


עו"ד בלהה מצגר | צילום: קיו אליט
457

פירמת עורכי הדין מצגר ושות' יחד עם עו"ד לירן זילברמן נבחרו על ידי נציגות הדיירים לייצג את הדיירים בפרויקט התחדשות עירונית ומייצגים 92 יחידות דיור שיהפכו ל 600 יחידות דיור בנוף הגליל. במסגרת הפרויקט צפויות להיהרס 92 יחידות דיור ברחוב נרקיסים (בצפון העיר).

לאחר בחינת מספר הצעות של יזמים, החליטו חברי הנציגות לבחור בחברת הנדל"ן אאורה, אשר מתכננת להקים כ-600 יח"ד חדשות בכמה מגדלים יוקרתיים לצד בנייה מרקמית, שטחי מסחר, מבני ציבור ופיתוח סביבתי. הערכות החברה בדבר מספר היחידות החדשות שיוקמו מבוססות, בין היתר, על תוכניות פינוי בינוי שאושרו בסמוך בעיר, וכן בכפוף להנחיות בתקן 21 – התקן הממשלתי הקובע רווח מקסימלי ליזם. עם בחירתה של החברה על ידי הדיירים ובאי כוחם, החברה פועלת לגיבוש הסכם פינוי בינוי עם באי כוחם של בעלי הזכויות הוותיקים ולאחריו תפעל להחתימם על ההסכם.

על פי דיווח באתר מרכז הנדל"ן, בכוונת החברה לקדם תוכנית מפורטת למתחם מול הוועדה המרחבית לתכנון ובנייה נוף הגליל, לפעול להכרזת המתחם כ-"מתחם פינוי בינוי" ב"מסלול מיסוי" – מסלול הטבות מיסוי, וכן לפעול בהתאם לתנאים נוספים המקובלים בפרויקטים מעין אלו. היתר בנייה צפוי להתקבל בעוד כ-3 עד 5 שנים ממועד דוח זה.

עו"ד בלהה מצגר, בעלים של פירמת עו"ד מצגר ושות', ועו״ד לירן זילברמן אשר מייצגים את דיירי המתחם מסרו לחדשות מה הלוז: "מדובר בהישג חסר תקדים עבור בעלי הדירות אותם אנחנו מלווים יד ביד להגשמת החלום וחידוש סביבת המגורים. זו תכנית פורצת דרך אשר מראה שאפשר וכדאי לעשות התחדשות עירונית גם בפריפריה." מוסיפה עו"ד מצגר "מבחינתי ומבחינת הצוות שלי, בעלי הדירות הם הדבר החשוב ביותר ואני תמיד נכונה לתת את הנשמה כדי לדאוג שהם מקבלים את התמורה הראויה. התוכנית הזאת מוסיפה לשים את הצפון במרכז מפת ההתחדשות העירונית בישראל, אני אמשיך להביא את חברות הנדל"ן המובילות במשק לכל קצוות הארץ ולדאוג שהן יתנו את התמורה הטובה ביותר עבור הדיירים שאני מייצגת".

אילוסטרציה

מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות