הרב יאיר הרשקוביץ

הרב יאיר הרשקוביץ נבחר לראש ישיבת יבנה בחיפה

יחליף את הרב יורם שמיר שסיים את תפקידו לאחר 15 שנה – כך דווח באתר סרוגים


הרב יאיר הרשקוביץ
416

הרב יאיר הרשקוביץ (38), יליד שכונת אחוזה בחיפה, בעצמו בוגר ישיבת יבנה, נשאר בעיר ולמד בישיבת ההסדר 'אור וישועה'. הוא הוסמך לרבנות מטעם הרבנות הראשית לישראל ונמצא לקראת סיום לימודי הסמכה לדיינות. הוא משמש כמחנך ורב בית הספר מוריה-ברקאי ורכז רבני בתי הספר של מחוז חיפה. על הדרך הוא גם השלים תואר בהנדסת חשמל בטכניון.

נציג הבית היהודי במועצת העיר, יואב רמתי, ברך על המינוי: "אני מודה מקרב לב לעירית חיפה והנהלת החמ"ד על מינוי מוצלח זה. הרב יאיר הרשקוביץ חניך מוסדות הציבור הדתי לאומי בעיר , ברוך כשרונות, כרב ומהנדס ינחיל את הערכים והמצוינות לתלמידינו וידאג לאבן שואבת חינוכית לכלל תלמידי המטרופולין. אני מאחל לו בהצלחה ולכולנו ברכה ושגשוג".

חבר מועצת העיר חיפה ויו"ר העמותה לתיירות חיפה, יואב רמתי | צילום: oneshot

הרב הרשקוביץ מסר לאתר סרוגים: "משימה גדולה נפלה בחלקי, אני נרגש מאד מהשליחות, ומתפלל לה' יתברך שייתן לכולנו, לכל צוות יבנה המופלא את הכוחות לעמוד במשימה. ישיבת יבנה בעזרת ה' תהיה אבן שואבת לכל תלמיד ציוני דתי בעיר חיפה, בעזרת ה' כל תלמיד ימצא את מקומו לצמוח בדרכו הייחודית, ואנחנו נעשה הכל עבור זה. מודה מאד לקודמי הרב יורם שמיר שליט"א שעשה רבות עבור הישיבה במשך 15 שנים. בעזרת ה' נעשה ונצליח".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות