אילוסטרציה

חיפה: נעצר חשוד ששלף אקדח לעבר פקחי עירייה

על פי החשד, פקחים הבחינו בנהג שנסע נגד כיוון התנועה ברחוב השומר בחיפה, הורו לו להסתובב וזה בתגובה קילל אותם, גידף ואף שלף לעברם אקדח. מהעירייה נמסר כי הפקחים השתלטו על החשוד וזימנו למקום את כוחות המשטרה


אילוסטרציה
219

מנכ"ל עיריית חיפה, ניר מריאש, העניק אתמול (שלישי) בלשכתו תעודות הוקרה והערכה לתשעה מפקחי אגף האכיפה העירוני של עיריית חיפה – שרבל יעקוב, ניקולא ג'אד, אמיר פרחאת, יוסרא סחורי, אדי חיל, עומרי חילף, קובי ארוך, סאלח סבתאן ובכר נסאר וכן לאקולוגית העירונית, יעל אולק.

בטקס, בו נכחו גם ראש מינהל התפעול בעיריית חיפה, אוהד דורפמן ומנהל אגף האכיפה בעיריית חיפה, אילן חודדה וסגניתו, ריטה סאסי, שיבח מריאש את פועלם של הפקחים ושל האקולוגית למען שמירה על בטחונם ובטיחותם של תושבי העיר והמבקרים בה ולמיגור הפשיעה בעיר. בדבריו הדגיש מריאש את פעילותם של הפקחים לאורך כל שעות היממה, תוך הפגנת נחישות, חתירה ואומץ לב הראויים להערכה.

כמו כן, הזכיר מריאש בדבריו מספר מקרים, שאירעו בתקופה האחרונה, בהם היו מעורבים פקחי העירייה במניעת פשע ובמתן סיוע. כך למשל, ביום שישי האחרון, (25.8) זיהו פקחי העירייה רכב הנוסע בניגוד לכיוון התנועה ברחוב השומר. הפקחים סימנו לנהג הרכב לעצור והורו לו להסתובב ולנסוע בכיוון התנועה. בתגובה החל הנהג לקלל ולגדף את הפקחים, תוך שהוא יוצא מרכבו ונעמד מולם בצורה מאיימת. לאחר מספר שניות יצא הנוסע, שישב ליד הנהג, מהרכב, כשהוא אוחז באקדח ומכוון אותו אל עבר הפקחים, תוך שהוא מאיים כי יפגע בהם. הפקחים תפסו מייד מחסה, על מנת להגן על עצמם ובמקביל פעלו לחתירה למגע, עד שהצליחו לזנק על הנוסע ולהרחיק מידיו את האקדח, אשר התברר שהכיל כדורי סרק. הפקחים הזעיקו למקום כוחות משטרה, שעצרו את הנוסע להמשך חקירה, בעוד שני נוסעים נוספים שהיו ברכב הצליחו לברוח מהמקום.

במקרה אחר, שאירע לפני כחודשיים, סייעו פקחי עירייה למשפחה מבית"ר עילית, שביקרה בחיפה ואיבדה את דרכה בנחל לוטם בשעת ערב מאוחרת. הפקחים, בסיוע האקולוגית העירונית, הצליחו לאתר את המשפחה בתוך זמן קצר, ולאחר מכן הסיעו את בני המשפחה לקרוביהם המתגוררים בחיפה. במקרה אחר הצליחו הפקחים ללכוד חשודים בפריצות לכלי רכב, עוד בטרם ביצוע העבירה ואף לקחו חלק במרדף בעת אירוע ירי ופעלו במהירות לאיתור החשוד בירי ולתפיסתו.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות