אילוסטרציה

נפלה במהלך מסיבה ב"האומן 17" ותפוצה ב-300,000 שקל

הצעירה, בת 29 ממעלה אדומים, רקדה במועדון הלילה התל-אביבי כשלפתע מעדה והחליקה. חרף טענת בעלי המועדון, כי הצעירה נפלה מאחר שהייתה בגילופין, הושג לאחרונה הסכם פשרה בין הצדדים


אילוסטרציה
1150

בילוי במועדון 'האומן 17' בתל אביב עם בעלה וזוג חברים, הסתיים בכי רע עבור צעירה כבת 29. בעודה רוקדת היא מעדה והחליקה.

על פי התביעה, מיד לאחר התאונה הובהלה הצעירה למחלקת המיון בבית החולים 'איכילוב', שם, במהלך הבירור הרפואי, הסתבר לצוות הרפואי שהיא בהריון. בשל מצבה זה, נאלצו הרופאים לאסור עליה להיבדק במכון הרנטגן עד לבירור נוסף.

מאיכילוב הופנתה הצעירה לבית החולים 'הדסה עין כרם' בירושלים, שם נבדקה על ידי גינקולוג, שאישר ביצוע של צילום רנטגן על ידי כיסוי הבטן בזמן ההקרנה. בשל מצבה, חופשת המחלה שלה הוארכה מספר פעמים לתקופות ממושכות ולכתב התביעה צורפה חוות דעת רפואית של מומחה בכירורגיה אורתופדית, שהעריך את נכותה האורתופדית הצמיתה בשיעור של 20 אחוזים.

התביעה אותה הגיש בשמה עו"ד יונתן שוב נגד המועדון ובעליו, הסתיימה לאחרונה בהסכם פשרה, לפיו ישולמו לתובעת פיצויים בסך 275 אלף שקלים.

חוות דעת רפואית נוספת, שצורפה לתביעה, מאת מומחית בפסיכיאטריה, קבעה, כי התובעת סובלת מירידה משמעותית בתפקוד החברתי והבינאישי, ומתקשה בפעולות היומיום להם הורגלה כאישה צעירה וכאם. עוד קבעה המומחית, כי התובעת סובלת מהתקפי חרדה קשים, וזקוקה לטיפול נפשי. המומחית העריכה את נכותה הנפשית של התובעת בשיעור של 10 אחוזים לצמיתות.

לאחרונה, חרף טענת בעלי המועדון, כי התובעת נפלה מבמת הריקודים מאחר שהייתה בגילופין, הגיעו הצדדים לה עריכת תאריך ושעה סכם פשרה, במסגרתו ישולמו לתובעת פיצויים של כ-275 אלף שקלים. הסכם הפשרה אושר על ידי בית משפט השלום בירושלים וניתן לו תוקף של פסק דין.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות