מפקד תחנת זבולון בקריות, נצ"מ ניר ג'מבר

נצ"מ ניר ג'מבר אירח בהרמת כוסית ראש עירייה מושעה הנאשם בשוחד

מפקד תחנת זבולון אירח את חיים צורי הנאשם בשוחד בהרמת כוסית בתחנה. מפקד המחוז: "חידדנו את הנהלים"


מפקד תחנת זבולון בקריות, נצ"מ ניר ג'מבר
892

ראש עיריית קרית מוצקין לשעבר, חיים צורי, הושעה מתפקידו בגין כתב אישום בחשד לשחיתות, אך זה לא הפריע למפקד תחנת משטרת זבולון בקריות להזמינו להרמת כוסית לרגל ראש השנה בתחנה * המשטרה: "צורי הוזמן כמו יתר חברי מועצת העיר" * יו״ר אחת הסיעות במועצת העיר לכתב וואלה ניוז, יואב איתיאל: ״המשטרה משקרת, איש לא הזמין אותי או את חברי סיעתי״.

חיים צורי, שהושעה מתפקידו בעקבות כתב אישום שהוגש נגדו בגין לקיחת שוחד, מרמה והפרת אמונים, פגיעה בפרטיות, קבלת דבר במרמה ושיבוש מהלכי משפט, התארח בשבוע שעבר בהרמת כוסית בתחנת משטרת זבולון.

כתב וואלה ניוז, יואב איתיאל, התייחס למקרה וכתב: "אורח הכבוד היושב לצד מפקד תחנת זבולון הוא חיים צורי, ראש העיר שבתום חקירת המשטרה עומד לדין בגין עבירות שחיתות ציבורית ומושעה בהחלטת ועדה ממשלתית, לבקשת היועצת המשפטית לממשלה ובהחלטת בית משפט, שמשטרת ישראל עושה מכולם צחוק".

צורי אף פרסם תמונה מהאירוע בדף הפייסבוק שלו וכתב: "תודה למפקד תחנת זבולון, ניצב משנה ניר ג'מבר, על ההזמנה", וגולשים רבים הרימו גבה על העובדה שנאשם בעבירות שחיתות שהושעה מתפקידו התארח באירוע משטרתי וישב בשורה הראשונה סמוך למפקד התחנה, ניר ג'מבר.

יושב בסמוך למפקד תחנת זבולון,ניר ג'מבר, ומודה לו על ההזמנה | צילום מתוך הפייסבוק של חיים צורי

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה: ״מר חיים צורי, המשמש כחבר מועצת עיריית קריית מוצקין הוזמן כמו יתר חברי מועצת העיר להרמת הכוסית לרגל השנה החדשה בתחנת זבולון״. יו״ר אחת הסיעות במועצת העיר אמר לוואלה! ״שקרנים, איש לא הזמין אותי או את חברי סיעתי״.

מאוחר יותר, מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי, התייחס לפניות העיתונאים בנושא ואמר: ״הנחה את מפקדי המרחבים ומפקדי התחנות לרענן את הנהלים בנוגע להשתתפותם של פוליטיקאים באירועים משטרתיים, מפקד המחוז חידד למפקדים את הנהלים בכל הקשור בכך״.

"הורה לחדד את הנהלים". מפקד מחוז חוף ניצב דני לוי

ניצב משנה ניר ג'מבר מכהן כמפקד תחנת זבולון בקרית חיים, שבעימות עם אחד משוטריה נהרג סלומון טקה ז"ל – מקרה שהצית מחאות ברחובות ישראל. ג'מבר הוא עלה מאתיופיה בשנת 1983 ובאוגוסט 2022 מונה לתפקיד מפקד התחנה שהפכה לסמל העימותים בין המשטרה לבין יוצאי אתיופיה. ניר ג'מבר בן 49, עלה כאמור לארץ מאתיופיה כילד במבצע משה, בשנת 1983. לאחר שירותו בצה"ל הוא התגייס למשטרה בשנת 2001, וביצע מגוון תפקידים בארגון.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

  • חדשות חיפה והקריות |
  • 21/07/2024
נתניה: גננת נעצרה בחשד להתעללות בפעוטות
נגישות