דודו אוטמזגין

פעילות דודו אוטמזגין נמכרה ב-50 מיליון שקל. מי הרוכש?

אקזיט בתחום המזון: רשת הקמעונאות בעלת כ-25 סניפים ברחבי הארץ הודיעה כי היא רוכשת את רשת הפטיסרי בוטיק דודו אוטמזגין בכ-50 מיליון שקלים


דודו אוטמזגין
656

רשת קמעונאות המזון קשת טעמים הודיעה היום (שלישי) כי היא רוכשת את רשת הפטיסרי בוטיק דודו אוטמזגין בכ-50 מיליון שקלים. בחדשות 12 דווח כי במסגרת הרכישה רכשה קשת טעמים את השליטה בדודו אוטמזגין, תושב קרית ים, ותמזג אליה את פעילותה, תוך שמירה על המותג כמותג עצמאי. קשת טעמים הוקמה על ידי אריאל לכט לפני עשרים שנה, והיא מספקת מבחר של מוצרים מחו"ל ומישראל. כיום החברה מנוהלת על ידי דני גרינברג, מעסיקה כ-2,000 עובדים בישראל ומפעילה 25 סניפים ברחבי הארץ, מנהריה, הקריות, חיפה ועד באר שבע, והיא פועלת 364 ימים בשנה. הרשת מציעה מגוון מחלקות לצרכן הישראלי, בהן מעדניית גבינות, קפואים, קצביה וכמובן שירות משלוחים עד הבית. לצד אלו, הרשת מתגאה במחלקת אוכל מוכן שמיוצר במטבח חדשני ששייך בלעדית לרשת.

ליאת ואריאל לכט, בעלי רשת "קשת טעמים"

רשת הפטיסרי בוטיק דודו אוטמזגין הוקמה בשנת 1998 ופרוסה בכל הארץ. מייסדה דודו אוטמזגין, תושב הקריות, החל את דרכו בתחום כבר עם שחרורו מהצבא. "קשת טעמים הפכה למותג מוביל המבודל מכל שוק קמעונאות המזון בישראל עם מחלקות ייחודיות בשוק המזון בישראל. הרכישה הנוכחית מביאה לסינרגיה מדהימה שתייצר לרשת קשת טעמים בידול נוסף עם שותף מוביל ואיכותי", אומר לכט.

דודו אוטמזגין, שלפני כארבע שנים היה במגעים למכירת הרשת שלא הבשילו, סיפר לגלובס כי בשנה הקרובה תפתח הרשת גם סניפים מחוץ לישראל. "קשת טעמים קנתה את המותג כדי לפתח אותו. מעבר לזה, אנחנו חושבים על דרכים חדשות להתפתח במגוון מוצרים שנשווק.

"נכפיל ונשלש את סניפי הבוטיק, כשההשקעה בכל אחד מהם עומדת על כמיליון שקל, וגודלם לא יעלה על 30-40 מ"ר. המטרה היא לתת חוויה קולינרית מבחינת האווירה, המוצר, השירות והאריזה. הסניף הראשון שנפתח בחו"ל יהיה בניו יורק בשנה הקרובה, ואנחנו במגעים גם בברצלונה".

"ברכישת רשת הפטיסרי של דודו אנחנו מתעתדים להיות חלק ממותג עילית מקומי, ולהביא אותו לחו"ל – זה היתרון היחסי שלנו על פני הרשתות האחרות", אומר לגלובס קינן ממן, משנה למנכ"ל קשת טעמים.

עו"ד שי פניני

עו"ד שי פניני, מבעלי משרד עורכי הדין פניני ושות' וסגן יו"ר לשכת עורכי הדין במחוז חיפה, ליווה את העסקה ומסר לאתר מה הלוז: "ניהול עיסקה בסדר גודל שכזה מהבחינה המשפטית היה די מורכב אך כמובן ששמחתי לקחת חלק בעיסקה מעניינת ומורכבת על מנת להוביל לאיחוד הפעילות בין שניים מהמותגים החזקים בישראל".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות