איציק שיטרית, מנהל מחלקת האבידות ברכבת ישראל, עם התיק האבוד (צילום: רכבת ישראל)

דרמה ברכבת: נוסע איבד תיק עם כ-40 אלף שקלים

נוסע, שהגיע אתמול לפנות בוקר מטיסה לנתב"ג, עלה על רכבת לתחנת תל אביב סבידור מרכז, ושם גילה כי הארנק ובו שטרות רבים של דולרים ואירו איננו. לאחר חצי יממה של חיפושים, דיילת השירות של הרכבת מצאה את האבידה בזמן שסייעה לנוסע עם מוגבלות


איציק שיטרית, מנהל מחלקת האבידות ברכבת ישראל, עם התיק האבוד (צילום: רכבת ישראל)
363

תיק ובו שטרות של דולרים ואירו, בסכום כולל של כ-40 אלף שקלים, נשכח אתמול (שני) לפנות בוקר בתחנת הרכבת בנתב"ג. עובדי הרכבת יצאו למבצע חיפושים שארך כ-12 שעות, שבסופן אותר נמצא התיק על ידי דיילת השירות בתחנה, והכסף הושב לבעליו.

נוסע, שהגיע אתמול לפנות בוקר מטיסה לנתב"ג, עלה על רכבת לתחנת תל אביב סבידור מרכז, ושם גילה כי הארנק ובו הכסף הרב איננו. הנוסע פנה למני נתני, מנהל המשמרת בתחנה, המאוישת לאורך כל שעות הלילה. נתני מיד החל במבצע חיפושים, כשעובדי רכבת נוספים בתחנות וברכבות מסייעים לו. כמו כן הוא הסתייע בעובדי רשות שדות התעופה.

כעבור כ-12 שעות, בשעות אחר הצהריים אתמול, נמצאה האבידה על ידי דיילת השירות אלינה מינייב, בזמן שסייעה לנוסע עם מוגבלות. מינייב הביאה את התיק למנהל התחנה, שמיהר לעדכן את איציק שיטרית, מנהל מחלקת האבידות ברכבת ישראל. שיטרית התקשר לנוסע ובישר לו כי האבידה נמצאה.

אלינה מינייב דיילת השירות שאיתרה את האבידה (צילום: רכבת ישראל)
אלינה מינייב דיילת השירות שאיתרה את האבידה (צילום: רכבת ישראל)

"יותר מאשר התרגשתי לשמוע שהכסף נמצא, התרגשתי לראות את המחויבות וההתגייסות של עובדי הרכבת להשבת האבידה", סיפר הנוסע המאושר.

עובדי הרכבת שניהלו את מבצע החיפושים ואיתרו את האבידה – בני בן זכרי, מנהל תחנת נתב"ג ודיילת השירות בתחנה אלינה מינייב; מני נתני, מנהל המשמרת בתחנת תל אביב סבידור מרכז, ואיציק שיטרית מנהל מחלקות האבידות – הביעו הערכה לעובדי רשות שדות התעופה על הסיוע בחיפושים.

ברכבת מדגישים, כי כל נוסע שאיבד דבר מה ברכבת, מומלץ לפנות מיד למוקד שירות הלקוחות במספר 5770* או במחלקות האבידות בתחנות תל אביב סבידור מרכז ומרכזית המפרץ.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות