הסמים הארוזים שנתפסו בטרם שליחתם ארצה (צילום: דוברות המשטרה)

סוכלה הברחה של עשרות ק"ג קוקאין מקולומביה לישראל

הסמים, בשווי עשרות אלפי שקלים, נתפסו באריזות בטרם שליחתם לישראל. סיכול ההברחה התאפשר הודות לשיתוף פעולה של משטרת ישראל עם משטרת קולומביה


הסמים הארוזים שנתפסו בטרם שליחתם ארצה (צילום: דוברות המשטרה)
385

היחידה המרכזית של מחוז מרכז בשיתוף פעולה עם גורמי אכיפה בחו"ל, סיכלה, בתום חקירה סמויה, חובקת עולם, הברחה ארצה של עשרות ק"ג קוקאין מקולומביה בשווי עשרות מיליוני שקלים. הסמים נתפסו באריזות בטרם שליחתם.

מהמשטרה נמסר, כי ימ"ר מרכז ניהלה בשבועות האחרונים חקירה סמויה בשיתוף המחלקה לתפקידים מיוחדים באגף לחקירות ומודיעין במשטרת ישראל ובמשטרת קולומביה, במסגרתה ניטרו עשרות אריזות המכילות קוקאין, בשווי עשרות מיליוני ש"ח, המוכנות למשלוח ארצה. המשלוח נתפס  טרם שליחתו, וחשודים מקומיים שנעצרו בקולומביה נחקרו ונכלאו על ידי הרשויות המקומיות.

בחודשים האחרונים, היחידה המרכזית של מחוז מרכז פענחה וסיכלה מספר פרשיות ענק של ניסיון הברחת סמים ארצה, בשיטות ובצורות שונות, בשיתוף פעולה מקצועי עם רשות המיסים והמכס במעברי הגבול השונים. היחידה סיכלה, בין היתר, הברחה של כחצי טון סם מסוג MDMB , הברחת כ-140 ליטר סם נוזלי ועוד. בהתאם לממצאי החקירה הוגשו נגד החשודים כתבי אישום ומעצרם הוארך עד תום ההליכים.

מפקד מחוז מרכז, ניצב אבי ביטון, שיבח את היחידה המרכזית המחוזית על הישג נוסף. ניצב ביטון הדגיש, כי ידה הארוכה של ימ"ר מרכז תמשיך לסכל ניסיונות הברחה של סמים ארצה, בכל עת ומקום, ותמצה את הדין עם גורמי הפשיעה.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות