נפילות באשקלון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

מטחים כבדים לישראל: שני פצועים קשה באשקלון ובאשדוד

בהערכת מצב בפיקוד דרום עם מפקד הפיקוד האלוף ירון פינקלמן, אמר היום (שני) שר הביטחון יואב גלנט: "הוריתי להטיל מצור מוחלט על רצועת עזה. לא יהיה חשמל, לא יהיה מזון, לא יהיה דלק. אנחנו נלחמים בחיות אדם ואנחנו נוהגים בהתאם"


נפילות באשקלון (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
374

מטחי רקטות כבדים שוגרו בשעות האחרונות לישראל. אזעקות הופעלו בירושלים, במרכז, בשפלה, בשרון הדרומי, בעוטף עזה, בשדרות, באשקלון ובאשדוד.

במד"א מעדכנים, כי באזעקות האחרונות בגזרת אשקלון נפצעו ארבעה בני אדם: גבר כבן 75 במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית, שני גברים כבני 55 ו-30 במצב בינוני וגבר במצב קל.

חובש בכיר במד"א משה שושן סיפר: "הפצועים שכבו על הכביש בסמוך לרכבים, כשהם סובלים מפציעות חודרות מרסיסים בגופם. הענקנו להם טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ופינינו אותם בניידות טיפול נמרץ של מד"א לבית החולים ברזילי כשמצבם קשה, בינוני וקל".

בגזרת אשדוד נפצעה אישה כבת 50 באורח קשה עם חבלה רב מערכתית. היא פונתה על ידי מד"א לבית החולים אסותא.

במד"א מזכירים לציבור להישמע להנחיות פיקוד העורף: בהישמע אזעקה יש לעצור בבטחה בצד הדרך ולשכב מעבר לשולי הכביש במשך 10 דקות.

בהערכת מצב בפיקוד דרום עם מפקד הפיקוד האלוף ירון פינקלמן, אמר היום (שני) שר הביטחון יואב גלנט: "הוריתי להטיל מצור מוחלט על רצועת עזה. לא יהיה חשמל, לא יהיה מזון, לא יהיה דלק. אנחנו נלחמים בחיות אדם ואנחנו נוהגים בהתאם".

משרד החינוך הודיע, כי גם מחר (שלישי) לא יתקיימו לימודים בכל מסגרות החינוך, לרבות החינוך המיוחד.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות