מימין: מאי נעים ז"ל, סופיה בונגרט ז"ל, מוריה רביב ז"ל

מאי, סופיה ומוריה נרצחו בטבח במסיבת הטבע בדרום

השמות והפנים נחשפים: מאי נעים מגן חיים, נכדתו של מאמן נבחרת ישראל לשעבר, שלמה שרף, סופיה בונגרט מכרמיאל ומוריה רביב מקרית מוצקין – בין הנרצחים במסיבת הטבע ברעים


מימין: מאי נעים ז"ל, סופיה בונגרט ז"ל, מוריה רביב ז"ל
2089

מאי נעים, נכדתו של מאמן נבחרת ישראל לשעבר, שלמה שרף, נרצחה בטבח במסיבה ברעים.

המועצה האזורית דרום השרון פרסמה הבוקר (שלישי) הודעה: "בכאב לב וצער עמוק התבשרנו על מותה של מאי נעים מגן חיים שנרצחה על ידי מחבלים. מאי, בת 24, בתם של ענת ועופר, אחות לשלי, טל ורן. הלב נשבר. משפחת המועצה האזורית דרום השרון מרכינה ראשה ומשתתפת בצערה הכבד של משפחות נעים, שרף וקהילת גן חיים בשעה קשה מנשוא זו. יהי זכרה ברוך לעד".

עיריית כרמיאל הודיעה על הירצחה של תושבת העיר סופיה בונגרט, בת 21: "עיריית כרמיאל מודיעה בצער רב וביגון קודר על כך שתושבת העיר סופיה בונגרט ז"ל, בת 21, נרצחה בשבת על יד מחבלים במסיבת הטבע ברעים. בימים קשים אלה, ליבנו עם המשפחה היקרה שאיבדה את היקר לה מכל. עיריית כרמיאל תמשיך ותלווה את המשפחה.

בית הספר אורט פסגות שבו למדה בונגרט פרסם הודעה: "משפחת אורט פסגות המומה וכואבת את מותה של סופיה בונגרט ז"ל, בוגרת מחזור י', בידי מרצחים ערלי לב במסיבת הטבע ברעים. אהבנו אותך, סופיה".

הלווייתה של סופיה בונגרט תתקיים היום (שלישי) בשעה 17:30 בבית העלמין בכרמיאל.

מנהלת מחלקת הנוער בעיריית קרית מוצקין ספדה למוריה רביב, תושבת העיר, שנרצחה גם היא במסיבת הטבע, וכתבה: "מוריה רביב, תושבת קרית מוצקין נרצחה בפיגוע הרצחני והטבח במסיבה בנובה. מחזקים את המשפחה בשעתם הקשה".

בהודעת העירייה נכתב: "עיריית קרית מוצקין מודיעה בצער רב וביגון קודר על כך שתושבת העיר מוריה רביב, בת 23, נרצחה בשבת ע"י מחבלים במסיבת הטבע ברעים. בימים קשים אלה ליבנו עם המשפחה היקרה שאיבדה את היקר לה מכל. מי יתן ולא יידעו עוד צער. עיריית קרית מוצקין  תמשיך ותלווה את המשפחה".

מוריה, בוגרת אורט מוצקין, היא בתם של שמחה ומאיר רביב, ולה שני אחים.

הלווייתה של מוריה רביב תתקיים היום (שלישי)  בשעה 17:30 בבית העלמין תל רגב, חלקת קרית מוצקין.

 


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות