מעיין ומפל אדם

"היא הייתה היהלום שלנו": מעיין אדם מחפשת את הטבעת של אחותה שנרצחה

בסטורי באינסטגרם מספרת אדם על 'טבעת האחים' שנתנה במתנה לפני מספר שנים לאחותה, מפל. "המחבלים בזזו אותה. מצאו אותה בלי תכשיטים בכלל", כותבת אדם, ומוסיפה: "אני חולמת להמשיך לענוד את 'טבעת האחים' בשמה"


מעיין ומפל אדם
636

מעיין אדם פרסמה היום בסטורי באינסטגרם הודעה מצמררת, שבה היא מבקשת עזרה במציאת התכשיטים של אחותה, מפל, שנרצחה בטבח במסיבת הטבע ברעים.

"אולי זאת בקשה שולית בתוך התופת שכולם נמצאים בה, אבל אני אשמח לכל עזרה ולכל קצה חוט", כותבת מעיין אדם. "מאוד ציפיתי לקבל את התכשיטים של מפל. לפני הרבה שנים נתתי לה ליום הולדת את 'טבעת האחים' – טבעת זהב דקה עם שלושה יהלומים. שניים קטנים בצדדים, לי ולאחי, ואחד גדול יותר באמצע, כי היא הייתה היהלום שלנו. היא לא הורידה אותה אפילו לרגע מאז שקיבלה אותה. היא הייתה מאבדת הכל, אבל על הטבעת הזו היא שמרה שנים. המחבלים בזזו אותה. מצאו אותה בלי תכשיטים בכלל. יכול להיות שכשהם חוסלו, מצאו עליה את הטבעת הזאת. אולי מישהו שמר אותה, ואולי אם תשתפו זה יגיע למי שמצא. אני חולמת להמשיך לענוד את 'טבעת האחים' בשמה".

הסטורי המצמרר של מעיין אדם
הסטורי המצמרר של מעיין אדם

ביום שבו אותרה גופתה של מפל אדם, כתבה אחותה: "בצהרי יום שבת, מפל התינוקת שלנו התחבאה מתחת למשאית והעמידה פני מתה. שעות היא החזיקה מעמד ולא זזה עד שמחבלים ביצעו בה וידוא הריגה. היא ורועי, בן הזוג שלה, עברו לגור יחד השבוע והיא הייתה המאושרת באדם. הוא שכב לצידה, חטף כדורים בגב ושרד לספר לנו איך היא מתה בזרועותיו.

"אנחנו שבורים, מפורקים לרסיסים, כאב שלא ידעתי שקיים. סלחו לי שלא הצלחתי לאסוף את עצמי כדי לדבר או לפעול עד עכשיו, אנחנו חייבים לעצור את הדימום ולנצח. אחר כך נלקק את הפצעים".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות