ענבר הימן וההתכתבות המקוממת עם בעל הדירה

מועדון הכדורגל מכבי חיפה יממן שכר דירה לשנה לאוהדת שנחטפה על ידי החמאס

בפוסט ויראלי שהופץ השבוע ברשתות החברתיות נכתב, כי בעל הדירה, שבה מתגוררת ענבר הימן עם שותף, דורש את תשלום חלקה בשכר הדירה. העובדה שהיא חטופה לא עניינה אותו כלל


ענבר הימן וההתכתבות המקוממת עם בעל הדירה
526

מועדון הכדורגל מכבי חיפה הודיע הבוקר (חמישי) כי יממן למשך שנה את שכר הדירה של ענבר הימן, אוהדת הקבוצה, המוחזקת בידי החמאס.

בהודעת המועדון הבוקר נאמר: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה יממן דירה למשך שנה, עבור ענבר הימן, אוהדת הקבוצה שחטופה בידי החמאס. ענבר יקרה, המשפחה הירוקה מחכה לך בבית ובסמי, מתפללים לשלומך, רק תחזרי אלינו בשלום. יחד ננצח".

הודעת מועדון הכדורגל מכבי חיפה
הודעת מועדון הכדורגל מכבי חיפה

ענבר הימן, בת 27 מחיפה, נחטפה על ידי החמאס ממסיבת הטבע ברעים. בפוסט ויראלי שהופץ השבוע ברשתות החברתיות, נכתב, בין השאר, כי ענבר מתגוררת בשנה האחרונה בדירה שכורה עם שותף בשכונת הדר בחיפה. "בעל הבית פנה לשותף, ד', ושאל מה עם הכסף. ד' עדכן את בעל הבית שענבר נחטפה והודיע שהוא כמובן ישלם את חלקו בשכר הדירה. ד' ציפה לאמפתיה. אלא שאת בעל הבית זה לא עניין בכלל. הוא דרש או את הכסף או שד' ובני משפחתה של ענבר יפנו את חפציה ושימצאו מיד דייר חלופי. "לקרוא ולא להאמין. אני מתפוצץ מזעם", כתב מפרסם הפוסט.

חברה של ענבר אמרה לעיתון "כלבו": "הגיע לידי סרטון ממש קשה לצפייה שלא הייתי אמורה לראות. ראיתי אותה שם מעולפת, מובלת על ידי ארבעה מחבלים".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות