מנהלת תיכון י"ד בתל אביב, יעל איילון

מנהלת תיכון בתל אביב: "יש נשים, ילדים וקשישים גם בעזה"

יעל איילון, מנהלת תיכון י"ד בתל אביב, פרסמה פוסט בפייסבוק, ועוררה את זעמם של רבים. בעקבות הסערה היא מחקה את הפוסט והסבירה, כי היא עושה זאת "מן הטעם שהוא פגע באנשים רבים"


מנהלת תיכון י"ד בתל אביב, יעל איילון
7074

יעל איילון, מנהלת תיכון י"ד בתל אביב, הצליחה לעורר את זעמם של רבים, בהם גם תלמידיה לשעבר והורים לתלמידים.

בפוסט שהעלתה איילון לפייסבוק, היא כתבה: "יש נשים, ילדים.ות וקשישים גם בעזה" וצירפה קישור לציוץ של "ניו יורק טיימס", שבו מתארות שתי תושבות עזה את החיים תחת ההפצצות הישראליות.

התגובות לפוסט המקומם לא איחרו להגיע. "מתביישת שזו הייתה מנהלת התיכון שלי", כתבה גולשת. אחרת כתבה: "תודה לך! בזכותך הבת שלי שלא נחשפה עד היום צריכה להיכנס לחרדה! במקום שתיקחי אחריות הורית, וכמנהלת, שאמורה להשפיע, פשוט תשמרי את הדעות שלך לעצמך. אנחנו בימים שהלוחמה הפסיכולוגית היא שחקן ראשי, שהעולם כולו תומך ורואה את השואה שהעם שלנו עובר בשנית. השמיים בוכים בגלל אנשים כמוך, בושה!!!".

הפוסט שעורר סערה
הפוסט שעורר סערה

בעקבות הסערה שעוררה, מחקה איילון את הפוסט המקורי וכתבה: "בחצי שעה האחרונה אני מקבלת מאות תגובות קשות בעקבות פוסט שבו התייחסתי לכך שגם בעזה יש ילדים, נשים וקשישים. מי שמכיר אותי יודע שאני עסוקה 24/7 בדאגה לתלמידי עירוני י"ד ויותר מזה בסיוע לנפגעים בעוטף עזה ולחיילים הגיבורים שלנו. השתתפתי בשלוש לוויות. לצערי, יהיו כנראה עוד. הלב שלי שבור. בדיוק כמו של כולם. גם בזמן כל כך קשה אני מנסה לזכור שיש אויב אכזר שדינו מוות. ויש קורבנות שלא פשעו. אני מורידה את הפוסט כרגע, מן הטעם שהוא פגע באנשים רבים. אני רוצה למסור את אהבתי לחבריי מהחברה הערבית. בתקווה לימים טובים יותר".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות