הפוסט של דלאל אבו אמנה

נעצרה החוקרת מהטכניון שפרסמה הודעות תמיכה בחמאס

דלאל אבו אמנה, דוקטור למדעי המוח ונוירולוגיה וזמרת עם מיליון עוקבים בפייסבוק ועוד מאות אלפים ביתר הרשתות, פרסמה בערב הטבח פוסט, שבו כתבה: "אין מנצח מלבד אללה + דגל פלסטין"


הפוסט של דלאל אבו אמנה
3175

המשטרה עצרה את דלאל אבו אמנה מנצרת, חוקרת מהטכניון, זמרת ומשפיענית, לאחר שפרסמה פוסטים והודעות תמיכה בחמאס. מהמשטרה נמסר, כי אבו אמנה הועברה לחקירה וכי מחר (שלישי) תובא בפני שופט.

בשבת האחרונה פרסם "מה הלוז", כי מנכ"ל ארגון "בצלמו", שי גליק, פנה לנשיא הטכניון פרופ' אורי סיוון, בדרישה להרחיק לצמיתות של סטודנטים ועובדי הוראה תומכי טרור, אחת מהם היא אבו אמנה.

כותב גליק לפרופ' סיון: "נודע לי כי סטודנטים רבים בטכניון, ואפילו עובדת, מביעים תמיכה בטבח הנורא, שבו קיפחו את חייהם יותר מ-1300 בני אדם. כל המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם מלא. אז כן, גם מי שתמך ברציחת אדם אחד תמך בטרור. על אחת כמה וכמה מי שתומך ברצח של אלפי אנשים נשים וילדים ובשבי של קשישים ותינוקות".

מוסיף גליק: "זה הרבה מעבר לטרור, זה אויב ובשעת מלחמה. בשעת מלחמה מי שחובר לאויב דינו מוות. לא ייתכן שבמקום לגנות טרור תגנו את מי שנלחם בטרור. אודה ראשית להודעה ברורה שכל מי שתומך בטרור יעוף בדיוק כמו שנעשה באוניברסיטת חיפה. סמינר הקיבוצים, עיריית ירושלים ועוד".

עוד כותב גליק: "אציין שקיבלתי מספר תלונות ספציפיות, ביניהם על חוקרת בטכניון, דלאל אבו אמנה, דוקטור למדעי המוח ונוירולוגיה וזמרת עם מיליון עוקבים בפייסבוק ועוד מאות אלפים ביתר הרשתות, שכתבה בערב הטבח: 'אין מנצח מלבד אללה + דגל פלסטין' הסיסמה הזו בעלת מימד היסטורי חשוב מאוד – היא סמל לניצחון המוסלמים כשכבשו את אנדלוסי… מדובר בביטוי הכי זוועתי ששמעתי. להגיד שאללה רצה בטבח הנורא הזה?".

מוסיף גליק: "רק השבוע עיריית ירושלים פיטרה עובדת בכירה שכתבה משהו דומה. החוקרת חייבת לעוף היום, ומיד. אני מתחייב שאם לא תעיפו אותה מיידית, אני אעשה הכל, אבל הכל, לפגוע בכם. אני לא מתבייש להגיד את זה. אנחנו במלחמה… במלחמה נפגעים ונרצחים, וכל מי שתומך ברצח חייב לעוף מהקמפוס. ככל שלא אקבל תשובה מיידית, שהיא עפה אגיש נגדכם תלונה רשמית למועצה להשכלה גבוהה ואפנה גם לוועדת החינוך של הכנסת. אודה לתשובה באופן מיידי".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות