המרכז הרפואי בני ציון | ארכיון

נעצרה אחות מהמרכז הרפואי בני ציון שהעלתה פוסט תמיכה בחמאס

"זה יותר ממה שהיינו יכולים לצפות לו… זה מביא שמחה", כתבה האחות, תושבת חיפה, בת 55, על הטבח ביישובי העוטף. בני ציון בתגובה: "מביעים זעזוע ורואים בחומרה רבה את הדברים המיוחסים לאחות… נגד האחות יינקטו צעדים משמעתיים עד להפסקת עבודתה בבית החולים"


המרכז הרפואי בני ציון | ארכיון
449

המשטרה עצרה אחות העובדת במרכז הרפואי בני ציון, לאחר שהעלתה לרשת החברתית פוסט הזדהות עם החמאס.

מהמשטרה נמסר, כי אמש (שני) התקבל במשטרה דיווח על פוסט, שבו נכתב, בין היתר: "זה יותר ממה שהיינו יכולים לצפות לו… זה מביא שמחה".

עוד נמסר, כי שוטרי תחנת חיפה של מחוז החוף איתרו מיד את החשודה, תושבת העיר, בת 55, המועסקת בבני ציון, ועצרו אותה לחקירה בחשד להסתה, תמיכה והזדהות עם ארגון הטרור. היא תובא לדיון בבית משפט השלום בחיפה בבקשה להאריך את מעצרה.

"משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ובאלו המשבחים מעשים אלו במרחבי הרשת וברחוב ובפרט בזמן מלחמה", לשון הודעת המשטרה.

מהמרכז הרפואי בני ציון נמסר בתגובה: "הנהלת המרכז הרפואי בני ציון מביעה זעזוע ורואה בחומרה רבה את הדברים המיוחסים לאחות באחת ממחלקות בית החולים ומגנה בתוקף את דבריה. הנהלת המרכז הרפואי תנקוט בכל הצעדים המשמעתיים הנדרשים נגדה בתיאום עם הגורמים הרלוונטיים בעיריית חיפה ומשרד הבריאות עד לעריכת שימוע לבחינת הפסקת העסקתה בבית החולים, כנדרש על פי חוק".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות