סטטיק עם ילדי המפונים במלון גארדן | צילום: מלון גארדן

מלון גארדן בחיפה בפנייה לציבור: עזרו לנו לעזור למפונים מהצפון והדרום

110 מפונים, בהם כ-45 ילדים, מהצפון והדרום, מתארחים בימים אלה במלון בחיפה. מדובר ביוזמה פרטית של המלון ושל חברת גב ים, וכדי שהמשאבים לא יאזלו, הציבור מוזמן לתרום


סטטיק עם ילדי המפונים במלון גארדן | צילום: מלון גארדן
2025

בזכות יוזמה פרטית של מלון גארדן בחיפה וחברת גב ים, שהיא הבעלים של מלון, 110 איש, בהם כ-45 ילדים, מאכלסים בימים אלה את 31 החדרים במלון, כולם תושבי הדרום והצפון שפונו מבתיהם.

אבי קוגן, מנכ"ל המלון, אמר ל"חדשות חיפה והקריות": בימים אלה, אנחנו מארחים אצלנו את תושבי הדרום והצפון שפונו מבתיהם. אנחנו עושים מאמצים רבים על מנת לתת להם מענה לכל צורכיהם בימים קשים אלו, לרבות פסיכולוגים, עובדים סוציאליים ורופאים. הצלחנו עד כה לגייס תרומות של ציוד ובגדים לילדים ומבוגרים, מוצרים לתינוקות, מוצרי טואלטיקה, מוצרי היגיינה ומשחקים, ומערך מתנדבים גדול דואג לפעילויות לילדים".

ענאן ח'לאילי ודולב חזיזה ממכבי חיפה עם המפונים במלון גארדן | צילום: מלון גארדן
ענאן ח'לאילי ודולב חזיזה ממכבי חיפה עם המפונים במלון גארדן | צילום: מלון גארדן

קוגן הוסיף: "זו הזדמנות טובה להגיד תודה על הכל לכל מי שנרתם לסייע, אבל חשוב לנו לציין, שאנחנו עסק פרטי ואין לנו כל סיוע ממשלתי או עירוני. עד היום הצלחנו לתת מעטפת נרחבת בזכות אנשים אנשים טובים. אנו מעניקים לאורחים שלנו פנסיון מלא, שכולל לינה, שלוש ארוחות ביום (בוקר צהריים וערב). שירותי האבטחה, האחזקה, הניקיון, המלצרים ופקידי קבלה – כל אלה עומדים לרשות האורחים".

קוגן פונה לציבור להצטרף ליוזמה הברוכה, כדי שהמלון יוכל להמשיך לארח את המפונים כמה שנדרש. לדבריו, כל תרומה, קטנה וגדולה, תעזור למלון לעזור למפונים.

תרומות ניתן להעביר דרך העמותה למען ילדים במצוקה בחיפה והצפון, יש לציין: "למפוני מלון גארדן": בנק: דיסקונט, סניף: 076, מספר חשבון: 543586


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

  • מערכת מה הלוז |
  • 13/09/2024
צפון רצועת עזה תהפוך לשטח צבאי?
נגישות