פינוי הגופות מהבית בבארי | צילום: דוברות זק"א

גופות של אישה וילד אותרו היום בבית בקיבוץ בארי

לפני מספר שעות הוזעקו מתנדבי זק"א לסייע לצוותי צה"ל סמוך לגדר בקיבוץ בארי. בדרכם לגדר איתרו מתנדבי זק"א באחד הבתים השרופים בקיבוץ שתי גופות, של אישה וילד, שנרצחו ונשרפו


פינוי הגופות מהבית בבארי | צילום: דוברות זק"א
493

11 ימים אחרי הטבח, הצוותים של זק"א מוסיפים כל העת לאתר גופות של נרצחים.

חיים אוטמזגין מפקד היחידות המיוחדות בזק"א: "12 ימים לאחר הטבח האיום, הצוותים של זק"א עדיין ממשיכים את הפעילות בשטח, ובכל רגע נתון עשרות מתנדבים עסוקים במלאכת הקודש הקשה מכל. היום, בשעות הערב, בזמן שסרקנו בית שרוף בקיבוץ בארי איתרנו גופה של אישה וגופה של ילד, לאחר שנרצחו וגופותיהם נשרפו על ידי המרצחים. אנו נמשיך ונעשה כל שביכולתנו להביא את כל הנרצחים הקדושים לקבר ישראל".

ראש אגף החקירות והמודיעין במשטרת ישראל, ניצב יגאל בן שלום, שוחח היום עם שוטרים ושוטרות מהמערך העוסק במאמץ זיהוי החללים. "מאחורי כל טבעת וכל תכשיט יש אדם. מאחורי כל סלולרי יש משפחה שלמה", אמר בן שלום במהלך סדנאות לחיזוק חוסנם האישי של העוסקים במלאכה השוחקת, תוך חשיפה למראות קשים ביותר.

לדברי בן שלום, אלפי שוטרים פועלים במשמרות, מאז פרוץ המלחמה, כבר 11 ימים, במשך כל שעות היממה, שבעה ימים בשבוע, ומשתתפים במלאכת זיהוי החללים בבסיס שורה. המערך כולל בעיקר אנשי מערך זיהוי וחוקרים, וגם שוטרים רבים המתגברים את הכוחות הללו. "יש מי שנילחם בחזית, ויש אתכם, שמתמודדים בחזית הלאומית של זיהוי החללים", אמר בן שלום.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות