כיתת הכוננות INF

"המטרה שלנו היא לסייע לאזרחים ולהגן על הבית ולצורך כך אנחנו זקוקים לתרומות"

דוד גלזרמן מקרית ים ודניס דיסטניק מקרית חיים הקימו כיתת כוננות ארצית, המונה כבר כיום יותר מ-700 מתנדבים, הפועלים בכל הארץ מצפון ועד דרום. כדי להרחיב את פעילותם הם זקוקים בדחיפות לתרומות של ביגוד וציוד טקטי, דלק, שמיכות, מזון וגם לתרומות כספיות מצב המלחמה מביא איתו יוזמות התנדבויות אזרחיות רבות, לכולן מטרה אחת – להגן […]


כיתת הכוננות INF
576

דוד גלזרמן מקרית ים ודניס דיסטניק מקרית חיים הקימו כיתת כוננות ארצית, המונה כבר כיום יותר מ-700 מתנדבים, הפועלים בכל הארץ מצפון ועד דרום. כדי להרחיב את פעילותם הם זקוקים בדחיפות לתרומות של ביגוד וציוד טקטי, דלק, שמיכות, מזון וגם לתרומות כספיות

מצב המלחמה מביא איתו יוזמות התנדבויות אזרחיות רבות, לכולן מטרה אחת – להגן על הבית. אחת היוזמות היא של דוד גלזרמן מקרית ים ודניס דיסטניק מקרית חיים, שהקימו את INF – כיתת כוננות אזרחית ארצית המונה כבר כיום יותר מ-700 מתנדבים הפרושים בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום.

דיסטניק מרחיב: "המטרה שלנו היא להגן על האזרחים בכל השכונות בארץ. אנחנו פועלים בשלושה מחוזות – צפון, מרכז ודרום. בכל מחוז אנחנו מחולקים לערים, כשלכל עיר יש מפקד. המטרה שלנו היא לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם המשטרה ופיקוד העורף, ובעת חירום להיות שם עבור כל מי שצריך".כדי להרחיב את הפעילות, גלזרמן ודיסטניק זקוקים לתרומות. "אנחנו זקוקים בדחיפות לאפודים קרמיים, הן להגנה והן ללוחמה, לקסדות, לכפפות טקטיות, לביגוד טקטי, לנעליים, לפנסים ולשאר ציוד חיוני. מאוד חשוב לנו שזו תהיה תלבושת אחידה, כדי שיוכלו לזהות אותנו. ממש כמו צבא. כמו כן אנחנו זקוקים לתרומות של דלק, כי המתנדבים פועלים במכוניותיהם הפרטיות. אם יש תחנת דלק שתהיה מוכנה למכור לנו דלק בזול, זה מאוד יעזור, וגם תרומות כספיות מאוד יסייעו לנו, ולצורך כך פתחנו חשבון ייעודי. הכסף לא נכנס לכיסו של איש מאיתנו".

דיסטניק, שהוא בעל ניסיון צבאי עשיר, מוסיף: "הקמנו במחסנים פרטיים מרכזים לוגיסטיים, וכבר עכשיו אנחנו מאחסנים בהם מזון ומים לשעת חירום. ככל שהמלחמה תתקדם, סביר שיהיה מחסור ברשתות השיווק, וגם בתחום הזה אנחנו רוצים לתת מענה לאזרחים".

על השאלה אם המתנדבים מצוידים בנשק, משיב דיסטניק: "חלקם, רק מי שמורשים לשאת נשק. בקרוב אמורה להיות לי פגישה עם השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, והנושא הזה יעלה בפגישה".

דיסטניק מסכם: "אנחנו נהיה שם בשביל כל אזרח שייקלע למצוקה בכל שעה משעות היממה, כאשר הטלפונים של מוקדי החירום יקרסו, ואזרחים יקבלו תשובות של 'תתפללו', כמו שקיבלו תושבי העוטף במהלך המתקפה הברברית והאכזרית של המחבלים. אנחנו נבוא לסייע לכל מי שצריך. המטרה שלנו כאמור היא אחת – להגן על הבית, על השכונות ועל האזרחים".

המעוניינים להתנדב, לתרום ולקבל פרטים נוספים, מוזמנים לפנות לטל': 058-4440429 (דניס), 052-8671032 (דוד).

לתרומות בביט: 052-5440102


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות