ראש עיריית אשקלון תומר גלאם | צילום: ראובן קופיצ'ינסקי

הממשלה אישרה פינוי של 27 אלף תושבים מאשקלון

הממשלה אישרה הערב (חמישי) פינוי של 27 אלף תושבים באשקלון לבתי מלון והארחה. המימון, בסך 160 מיליון שקלים, יגיע מכספי ההסכמים הקואליציוניים


ראש עיריית אשקלון תומר גלאם | צילום: ראובן קופיצ'ינסקי
1284

הממשלה אישרה הערב (חמישי) פינוי של 27 אלף תושבים באשקלון לבתי מלון והארחה. המימון, בסך 160 מיליון שקלים, יגיע מכספי ההסכמים הקואליציוניים.

מעיריית אשקלון נמסר, הערב, כי מאמציו של ראש העירייה תומר גלאם נשאו פרי. "הממשלה אישרה לפני זמן קצר תוכנית לשירותי לינה והארחה עבור תושבי אשקלון נעדרי מיגון וקשישים עריריים", נמסר בהודעת העירייה, "ההחלטה שהתקבלה כוללת מחוסרי מיגון (ללא מרחב מוגן דירתי או קומתי), כשתינתן עדיפות לאוכלוסיות עם צרכים מיוחדים וכן קשישים ומחוסרי עורף משפחתי יציב".

תושבים שעומדים בקריטריונים ומעוניינים בפינוי מתבקשים למלא את הטופס >>> Forms.ashkelon.muni.il/116/, ונציגי עירייה יחזרו אל הנרשמים לבדיקת זכאות. תושב שעומד בקריטריונים יועבר אליו מידע נוסף בנושא.

תהליך פינוי התושבים יחל ביום ראשון הקרוב ויימשך לאורך זמן, בפעימות, זאת בשל העומסים הקיימים בימים אלו בבתי המלון וזמינות החדרים בהם בשל המצב הביטחוני.

גלאם: "מיומה הראשון של הלחימה עיריית אשקלון פעלה ללא לאות על מנת להעניק לתושבי אשקלון את השירות והמענה הטובים ביותר במטרה להקל עליהם את הימים הקשים האלו. ההחלטה שהתקבלה הערב נועדה להקטין ככל הניתן את הסיכון עבור אותן אוכלוסיות שמדינת ישראל טרם דאגה להם למיגון ראוי. עיריית אשקלון תלווה את האוכלוסיות הרלוונטיות עד לקליטתם ושיבוצם בבתי המלון ותעמוד לצדם גם בימים אלה. הפינוי ייעשה באוטובוסים, והזכאים יקבלו עדכון על כך באופן ישיר. צוותים מטעם העירייה ילוו את המפונים עד לבית המלון וגם ימתינו להם שם עד לשיבוצם בחדרים בצורה המיטבית ביותר".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות