ח"כ צבי סוכות | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת

ח"כ סוכות דורש ממנהל סורוקה הבהרות מיידיות בנוגע להשעיית האחות רז שפירא

בעקבות חשיפת "מה הלוז", ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) פנה למנהל המרכז הרפואי סורוקה בדרישה לדעת מי החליט על הוצאתה לחופשה כפויה של האחות רז שפירא ובאיזו סמכות עשה זאת. שפירא, כזכור, הוצאה לחופשה בעקבות פוסטים שהעלתה בגנות תומכי טרור


ח"כ צבי סוכות | צילום: נועם מושקוביץ, דוברות הכנסת
891

בעקבות חשיפת "מה הלוז": ח"כ צבי סוכות (הציונות הדתית) פנה אמש (שלישי) במכתב למנהל המרכז הרפואי סורוקה, ד"ר שלומי קדוש, ודרש, בין היתר, לדעת מי החליט על הוצאתה של האחות רז שפירא לחופשה כפויה ובאיזו סמכות עשה זאת.

אתמול פרסמנו, כי שפירא הוצאה בתחילת השבוע שעבר לחופשה כפויה בעקבות סטוריז שפרסמה באינסטגרם, בהם הוקיעה עובדים במערכת הבריאות שתמכו במעשי הטבח שביצע החמאס.

כותב ח"כ סוכות לד"ר קדוש: "לפי פרסום ברשתות החברתיות, רז שפירא, אחות מיון ילדים, הוצאה לחופשה כפויה על ידי הנהלת סורוקה, וזאת בשל דבריה נגד גילויי הזדהות של עובדי מערכת הבריאות בישראל בטבח האכזרי וחסר התקדים שביצע ארגון הטרור חמאס. עוד פורסם, כי רז, שכבר למעלה משבוע התבקשה לא להגיע לעבודה, ממתינה לדיון בעניינה".

מוסיף ח"כ סוכות: "יודגש, כי תמיכה של עובדי מערכת הבריאות בישראל, האמונים על הצלת חיי אדם, ברצח יהודים אינה מתקבלת על הדעת בזמני שגרה ועוד יותר בזמן חירום לאומי, בו אנו נמצאים. לנוכח זאת, מצופה כי בית החולים ימצה את הדין וירחיק משורותיו את אותם תומכי טרור ולא את אלו החושפים אותם".

ח"כ סוכות מסיים את מכתבו: "כחבר בוועדת הבריאות של הכנסת וכאזרח מודאג, אבקש הבהרות מיידיות לנוכח אירוע חמור זה. אבקש לדעת מי הגורם שקיבל את ההחלטה בעניינה, באיזו סמכות עשה זאת, מהן הסיבות להפסקת עבודתה, מדוע לא נעשה שימוע עד לרגע זה ומתי תחזור לתפקידה".

אמש, בעקבות הסערה שעוררה הפרשה ברשתות החברתיות, התקבלה מסורוקה תגובה מתוקנת, שבה נמסר: "הנהלת המרכז הרפואי סורוקה פועלת ללא פשרות ומוקיעה כל ביטוי של תמיכה בחמאס או של הסתה, ואם חלילה יהיו ביטויים כאלה מצד עובדים הם יושעו לאלתר. לצד זאת, לא נקבל ביטויים הפוגעים בציבור שלם של עובדי המרכז הרפואי והשמצות לא מבוססות נגדם. לא נוכל להשלים עם איומים על פגיעה מכוונת במקום העבודה של עובדים מסורים. המרכז הרפואי טיפל ומטפל במאות נפגעים מהתקפת הטרור המתועבת של חמאס בשבת, 7 באוקטובר, ומאז, במסירות עצומה, כתף אל כתף, של כל עובדי המרכז הרפואי מכל המגזרים בחברה הישראלית".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות