מאיסה עבד אלהאדי לאחר מעצרה | צילום: דוברות המשטרה)

הוגש כתב אישום נגד השחקנית תומכת החמאס. שר הפנים: לבחון שלילת אזרחותה

מאיסה עבד אלהאדי העלתה ב-7 באוקטובר פוסטים המהללים את המתקפה הרצחנית של החמאס ביישובי העוטף. הבוקר נחשפו גם התכתבויות שלה בקבוצת וואטסאפ עם חברותיה: "בנות שמעתן את הדברים הטובים?… חוץ מזה שחמאס ז**נה את אחותו של הדרום ופלשה לישראל וכביש 6 וחטפו חיילים וייתכן גם אזרחים. בלגן"


מאיסה עבד אלהאדי לאחר מעצרה | צילום: דוברות המשטרה)
303

כתב אישום הוגש הבוקר (ראשון) נגד השחקנית ומשפיעת הרשת הערבייה, מאיסה עבד אלהדי, שפרסמה ביום הטבח פוסטים התומכים במתקפה הרצחנית של החמאס.

מהמשטרה נמסר, כי כתב האישום הוגש בסיום חקירה מאומצת של שוטרי המחוז הצפוני. כתב האישום שיוגש על ידי פרקליטות מחוז צפון מייחס לשחקנית פרסומים במדיות השונות, בהם הביעה דברי שבח לארגון טרור.

עבד אלהאדי (37), שכיכבה בסדרות ישראליות של הוט ביניהן "מתים לרגע", נעצרה בשבוע שעבר. תחילה הוארך מעצרה בשלושה ימים, ולאחר מכן שופט בית המשפט המחוזי בנצרת, ערפאת טאהא, שיחרר אותה למעצר בית.  במקביל, במשטרה נמשכו פעולות החקירה.

בסטורי שהעלתה עבד אלהאדי לאינסטגרם היא שיתפה תמונה של פריצת הגדר בגבול עזה והוסיפה כיתוב: LETS GO BERLIN STYLE ("בואו נעשה את זה בסגנון ברלין"). בסטורי נוסף היא שיתפה תמונת חטופה קשישה וכתבה: "יוצאת להרפתקת חייה".

עופר שכטר, ששיחק לצידה של מאיסה, הגיב לה וכתב: "מתבייש בך, תתביישי לך, גרה בנצרת, משחקת בסדרות וסרטים שלנו איתנו, ואז תוקעת לנו סכין בגב".

הבוקר נחשפו גם התכתבויות של עבד אלהאדי בקבוצת וואטסאפ עם חברותיה, שבהן כתבה, בין היתר: "בנות שמעתן את הדברים הטובים?… חוץ מזה שחמאס ז**נה את אחותו של הדרום ופלשה לישראל וכביש 6 וחטפו חיילים וייתכן גם אזרחים. בלגן".

מדוברות המשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך לפעול לאיתור וטיפול במסיתים לאלימות ומעשי טרור, ואלה המזדהים עם הטרור והמשבחים מעשים אלט בזמן מלחמה ברחבי הרשת החברתית ובכל מקום אחר. שומרים על הבית, מנצחים יחד בחזית".

בתוך כך נודע, כי שר הפנים משה ארבל ביקש היום לבחון את שלילת אזרחותה של עבד אלמהאדי. "קיימת חשיבות רבה שבחינת זו תיעשה במהירות, כך שתבהיר את חומרת המעשים הפסולים, את האופן שבו רואה מדינת ישראל מעשים אלה ואת ציפיותיה מאזרחיה, דברי השר ארבל.

 


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות