נפילת רקטה בקרית שמונה. בית עולה באש | צילום: דוברות העירייה

עליית מדרגה בצפון: פגיעה ישירה בבית בקרית שמונה. אזעקות גם בגליל המערבי

לפני זמן קצר שוגרו משטח לבנון שש רקטות לקרית שמונה. אותרו שלוש נפילות בתוך העיר, אחת מהן בשכונת מגורים. נזק גדול נגרם לבית, שעולה באש. אין נפגעים. מטח של 10 רקטות גם לגליל המערבי


נפילת רקטה בקרית שמונה. בית עולה באש | צילום: דוברות העירייה
504

לפני זמן קצר הופעלה התרעה בקרית שמונה, ועל פי דובר צה"ל, זוהו שישה שיגורים לעבר שטח ישראל. כוחות צה"ל משיבים אש לעבר מקורות הירי.

מעיריית קרית שמונה נמסר: "אותרו 3 נפילות בקרית שמונה. אחת מהן – פגיעה ישירה בבית מגורים פרטי. דיירי הבית לא היו בדירה בזמן הפגיעה. ככל הנראה התפנו מבעוד מועד. הבית עולה באש וצוותי כיבוי אש נמצאים במקום. טיל נוסף נפל ביציאה מקריית שמונה לכיוון מזרח (בדרך לקיבוץ כפר בלום), וטיל שלישי נפל בתוך העיר. צוותים של הרשות בדרך למקום. בשלב זה אין דיווח על נפגעים. ההנחיות לתושבי קריית שמונה – להישאר בקרבת מרחבים מוגנים".

מוקדם יותר היום, זוהו שלושה שיגורים שנורו משטח לבנון לגליל העליון. צה"ל תקף לפני זמן קצר את המשגר ממנו בוצע הירי.

מהמשטרה נמסר, כי היא מטפלת בשתי זירות נפילה של חלקי רקטה בקרית שמונה. כתוצאה מאחת הנפילות פרצה שריפה בדירת מגורים. תושבי הבית התפנו מהמקום, ואין נפגעים. בזירה השנייה נגרם נזק בלבד.

עוד נמסר, כי שוטרים וחבלני משטרה של מחוז צפון פועלים כעת על מנת לבודד את זירות הנפילה וסורקים אחר שרידים ופריטים נוספים לשם הסרת סיכון נוסף לציבור. "אנו קוראים לתושבים להישאר במרחבים המוגנים, להימנע מהגעה לזירות ולא להתקרב או לגעת בשרידי רקטות העשויים להכיל חומרי נפץ ולדווח על כך ללא דיחוי למוקד 100 של משטרת ישראל", נמסר בהודעת המשטרה.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות