מקס סטוק: "העובד הורחק לאלתר מהסניף" | צילום: פייסבוק

רשת מקס סטוק מתגוננת בפוסט: עובד שקילל חיילות הורחק מהסניף לאלתר

גולשת בשם נדין העלתה פוסט לפייסבוק שבו תיארה את שהתרחש היום, לדבריה, בסניף מקס סטוק בשכונת תלפיות בירושלים: "עובד 'נחמד' קילל בכיף שלו שתי חיילות מול העיניים שלי במילים שלא אחזור עליהן". הרשת מיהרה להגיב


מקס סטוק: "העובד הורחק לאלתר מהסניף" | צילום: פייסבוק
712

גולשת בשם נדין העלתה פוסט בפייסבוק, שבו תיארה את שהתרחש היום (ראשון) בסניף מקס סטוק בשכונת תלפיות בירושלים. וכך כתבה: "עכשיו הייתי במקס סטוק תלפיות. עובד 'נחמד' קילל בכיף שלו שתי חיילות מול העיניים שלי במילים שלא אחזור עליהן". לפוסט היא צירפה את תמונת העובד ונקבה בשמו. כצפוי, הפוסט עורר סערה וזכה לשיתופים רבים.

מקס סטוק, מצידה, מיהרה להגיב בדף הפייסבוק של הרשת, תוך שהיא מתייגת את כותבת הפוסט, וכך כתבה: "בעקבות פוסט שהועלה בדבר אירוע באחד מסניפי רשת מקס סטוק, אנו מבקשים להבהיר, כי הרשת מגנה בכל תוקף כל גילוי אלימות, פיזי ומילולי, שנעשה כלפי מי מבאי החנות, בעיקר בעת הקשה הזו. מיד עם היוודע האירוע, נערך בירור ועלה כי מדובר בעובד של קבלן חיצוני, אשר הורחק לאלתר מהסניף.

"רשת מקס סטוק מגלה ותגלה אפס סבלנות וסובלנות לכל אירוע אלימות מילולית או פיזית בכל אחד מסניפיה ותדאג לשמור על סביבה מוגנת עבור לקוחותיה ועובדיה הנאמנים".

 


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות