הגנבים בפעולה | צילום: דוברות המשטרה

כתב אישום: גנבו כסף וכרטיסי אשראי ממלון בתל אביב שבו שוהים מפונים מהדרום

מחקירת שני החשודים, תושבי בת ים, עלה, כי בסוף השבוע האחרון הם גנבו מחדר במלון קראון פלאזה בתל אביב, ארנק עם סכום של 3000 שקלים במזומן ושני כרטיסי אשראי. בהמשך, הם גם עשו שימוש בכרטיסי האשראי


הגנבים בפעולה | צילום: דוברות המשטרה
362

המשטרה הגישה שלשום (שלישי) כתב אישום נגד שני תושבי בת ים, בשנות ה-30 לחייהם, בחשד לגניבה ושימוש בכרטיס אשראי גנוב.

ביום שישי האחרון התקבל במשטרה דיווח מאזרחים תושבי הדרום, שפונו למלון קראון פלאזה בתל אביב בעקבות המלחמה, על גניבה של ארנק עם כסף, כרטיסי אשראי ומסמכים שונים.

מהמשטרה נמסר, כי עם קבלת הדיווח נפתחה חקירה, במהלכה בוצעו פעולות אופרטיביות מגוונות, לרבות שימוש באמצעים טכנולוגיים, שהובילו את החוקרים לשני החשודים בביצוע הגניבה.

בחקירה עלה, כי החשודים הגיעו באותו היום לקראון פלאזה בתל אביב וביקשו מהמנקה להיכנס לחדרם של זוג המפונים מהדרום. מכיוון שהמנקה סירבה, הם המתינו עד שהיא פתחה את דלת החדר. אחד מהחשודים נכנס לחדר ויצא ממנו עם הארנק ובתוכו 3000 שקלים במזומן, מסמכים שונים וכרטיסי אשראי.החשודים נמלטו מהמקום עם השלל, ובהמשך אף ביצעו שימוש בשני כרטיסי האשראי וגנבו באמצעותם מאות שקלים.

מעצרם של השניים הוארך מעת לעת, וביום שלישי, כאמור, הוגשו נגדם כתב אישום, באמצעות שלוחת התביעות של מחוז תל אביב, ובקשה למעצרם עד תום ההליכים.


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות