אריק ורות פרץ ז"ל

חודש אחרי הטבח: זוהתה גופתה של רות פרץ, הנערה בעלת הצרכים המיוחדים

שבועיים אחרי שזוהתה גופתו של אריק פרץ מקרית חיים, היום (ראשון) זוהתה גם גופתה של רות, בתו בעלת הצרכים המיוחדים. ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי ספד לה: "הנערה, שלא נתנה למגבלות גופה לעצור את שמחת חייה, נרצחה במקום שהסב לה אושר"


אריק ורות פרץ ז"ל
302

היום (ראשון), 30 יום לאחר מתקפת הטרור הרצחנית, זוהתה גופתה של רות פרץ, הנערה בעלת הצרכים המיוחדים.רות פרץ (17), שסבלה משיתוק מוחין וניוון שרירים, אהבה מוזיקה, טראנס בעיקר. אביה, אריק (58) נהג לקחת אותה לכל מסיבה בכל פינה בארץ וגם ברחבי העולם. כך גם למסיבת הטבע ברעים, ממנה לא חזרו.

לפני כשבועיים זוהתה גופתו של האב, אריק, ורות הוגדרה כנעדרת. היום, כאמור, התקבלה ההודעה, כי גופתה זוהתה.ימית פרץ, אחותה של רות, העלתה היום פוסט קשה לפייסבוק, שבו כתבה: "בצער רב וביגון קודר אשחרר לכם את שעל ליבי כבר חודש ימים. רות נמצאה קבורה יחד עם אבי אריק (אריה) פרץ ז"ל. קבורה מחדש תיעשה בקרוב. סליחה על הצער שנגרם לעם ישראל ולעולם כולו, ואני חוזרת למשפט הראשון שפרסמתי ולחצו עליי למחוק בגלל חוסר ודאות והימנעות מהספדה. אריק ורות פרץ ז"ל".

יוסף חדאד כתב בפוסט: "רות פרץ היא נערה בת 17, בעלת צרכים מיוחדים, נכה שהתניידה בעזרת כיסא גלגלים. היא נרצחה ב-7 באוקטובר יחד עם אביה במסיבה בקיבוץ רעים. המחבלים המתועבים של חמאס לא הסתפקו בלרצוח אותה ודאגו להשמיד כל זכר ממנה, כך שרק חודש לאחר מכן הצליחו לקבוע את מותה. זה מספר הכל על ארגון הטרור המפלצתי דאעש-חמאס. אנחנו נשמיד אותם, כי אין שום אופציה אחרת".

ראש עיריית קרית ביאליק אלי דוקורסקי כתב: "קיבלתי בצער רב את ההודעה על הירצחה של הנערה רות הודיה פרץ, שבילתה יחד עם אביה, אריק ז"ל, במסיבת הטבע בעוטף עזה. במשך 28 ימים נחשבה רות לנעדרת. הבוקר הושלם הליך זיהויה. הנערה שסבלה מניוון שרירים והייתה מרותקת לכיסא גלגלים נרצחה יחד עם אביה. הלילה תובא רות למנוחת עולמים בבית העלמין בצפת, שם תיטמן לצד אביה, שהובא למנוחות בשבוע שעבר. אני שולח תנחומים כנים לאמה, אלינור, תושבת קרית ביאליק ולמשפחתה, שתשב שבעה בבית האב המנוח ברחוב אברבנאל 7, קרית חיים".

דוקורסקי הוסיף: "בני המוות הפלסטינאצים לא ריחמו על איש, לא פסחו על אף אחד וגדעו ביריות חיים צעירים ומלאי תקווה. רות, שלא נתנה למגבלות גופה לעצור את שמחת חייה, נרצחה במקום שהסב לה אושר. יהי זכרה ברוך. העיר קרית ביאליק ותושביה שבורי לב".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות