מעצר עורך הדין | צילום: דוברות המשטרה

הותר לפרסום: סרי חורייה הוא עורך הדין שנעצר בחשד להזדהות עם החמאס

עו"ד סרי חורייה משפרעם נעצר בתחילת השבוע בחשד שפרסם ברשת החברתית דברי שבח ותמיכה בחמאס, בהם קרא ל"השמדת הכובש" ואף כתב: "חמאס נתן מכה שתשכיח את ההפסדים הערביים"


מעצר עורך הדין | צילום: דוברות המשטרה
1589

עורך הדין העצור בחשד להזדהות עם ארגון חמאס הוא עו"ד סרי חורייה, יו"ר סניף מפלגת חד"ש בשפרעם ולשעבר חבר ועד מחוז חיפה של לשכת עורכי הדין. כך מפרסם העיתונאי יואב איתיאל באתר וואלה!

בית המשפט המחוזי חיפה קיבל את ערר מחוז צפון של המשטרה, והשופט אבי לוי הפך החלטה קודמת של השופט זיאד סאלח מבית משפט השלום בעכו והתיר את פרסום שמו של עו"ד סריה. חוריה מכחיש את פרשנות המשטרה לדברים שפורסמו.

עו"ד סרי חורייה, בעליו של משרד עורכי דין בחיפה, נעצר בתחילת השבוע בחשד שפרסם ברשת החברתית דברי שבח ותמיכה בחמאס, בהם קרא ל"השמדת הכובש" ואף כתב: "חמאס נתן מכה שתשכיח את ההפסדים הערביים".

השופט לוי ציין בהחלטתו, כי מתקיים אינטרס ציבורי מובהק וחזק לפרסם את השם והוסיף, כי חורייה פרסם את דבריו בריש גלי לאלפי עוקביו תחת שמו ותמונתו.

עוד ציין השופט, כי חורייה לא התבייש מלקוחותיו בהביעו את דעותיו והוא לא סבר שיהא בכך כדי לסכן את בריאותו או בריאות בני משפחתו, ובכך חתר תחת יכולתו לטעון כי ייגרם לו נזק חמור בפרסום שמו.

המשנה ליו"ר לשכת עורכי הדין במחוז חיפה, עו"ד אדיר צבי: "אני מברך על החלטת בית המשפט להתיר את פרסום שמו עו"ד סרי חורייה ומקווה שכבר בקרוב נוכל להודיע כי התואר עורך דין נשלל ממנו".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות