זירת האירוע בצומת חוצות המפרץ. התוקף נעצר ושוחרר? | צילום: פייסבוק

תושב הקריות: "אשתי הוכתה על ידי בן מיעוטים. הוא איים לאנוס ולרצוח אותה". במשטרה לא מגיבים

תושב הקריות טוען בפוסט בפייסבוק, כי אשתו הותקפה על ידי בן מיעוטים בצומת חוצות המפרץ, וכי נודע לו שהתוקף שוחרר על ידי המשטרה: "משטרת ישראל חוששת, כנראה, לעורר פחד וזעם בקרב האזרחים ולכן מטאטאת את זה כאילו כלום לא קרה" * המשטרה: "החשוד שוחרר על ידי בית המשפט בתנאים מגבילים. נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת"


זירת האירוע בצומת חוצות המפרץ. התוקף נעצר ושוחרר? | צילום: פייסבוק
2124

תושב הקריות העלה אמש (שלישי) פוסט לפייסבוק, שבו הוא טוען, כי אשתו הותקפה יום קודם לכן בצומת חוצות המפרץ על ידי בן מיעוטים. המשטרה, לטענתו, לא עשתה דבר.

וכך הוא כתב: "אני בדרך כלל לא נוהג לשתף ברשתות החברתיות, אבל אני חייב לשתף על מחדל ענק. אתמול בצהריים בצומת חוצות המפרץ, בעת שאשתי חצתה את הכביש, היא הותקפה על ידי בן מיעוטים שהטיל אותה לרצפה בחוזקה והחל לאיים שיאנוס אותה וירצח אותה. נהג-מלאך, ששם לב למתרחש, עצר את רכבו ותפס את הפורע בידיו עד שהגיעה המשטרה ו, כך אשתי ניצלה מידיו.

"אשתי סובלת ממכות יבשות באגן וקרע בכתף. מאז אתמול היא סהרורית. לא מצליחה להירדם, כולה אחוזת פחד שרודפים אחריה. לא מתפקדת. לא מוכנה לצאת מהבית ללא ליווי, סובלת מהתקפי חרדה. לא מרגישה בטוחה בבית שלה".

הכותב הוסיף: "בעודנו מאחים את הפצעים הבנו ממכרים, שיש להם קשרים במשטרה, ששחררו את הנבל, בטענה שהוא לוקה בנפשו וכי לא מדובר באירוע לאומני. אף אחד במשטרת ישראל לא טרח בכלל לעדכן אותנו בנעשה. מישהו מבטיח שהוא לא יתקוף שוב או ירצח? הוא היה אחוז שנאה ונראה דבוק במטרה אחת – לפגוע! הקורבן הבא יכול להיות כל אחד מכם!

"משטרת ישראל כנראה חוששת לעורר פחד וזעם בקרב האזרחים, ולכן מטאטאת את זה כאילו כלום לא קרה והכל בסדר. מי יודע מתי אשתי תשתקם מזה, אם בכלל. סביר להניח שהיא תסחוב את זה כל ימי חייה. המקרה הזה הוא לא רק הבעיה הפרטית שלנו, הוא הבעיה והסיפור של כולנו. אין לנו ביטחון בארץ שלנו, בבית שלנו. מבקש שתהיו ערניים, תפתחו עיניים ותישאו איתכם אמצעי הגנה, כי, לצערי הרב, כמו שכבר הבנו – בשעת הצורך אין מי שיגן עלינו, מי שישמור עלינו, כדי שנרגיש בטוחים. לולא תעוזתו של אזרח אמיץ, סביר להניח שאשתי כבר לא הייתה בין החיים. מי יודע כמה מקרים כאלה מתרחשים ביום, ומשטרת ישראל מעבירה אותם על סדר היום. אין הרתעה, כל אירוע כזה שעובר בשתיקה נותן לגיטימציה להתנהגות בריונית וחסרת רחמים. מבקש שתשתפו את הפוסט ושהעניין יעלה לסדר היום הציבורי. אסור לנו לשתוק על זה!".

עדכון – לאחר פרסום הכתבה ב"חדשות חיפה והקריות", נמסר ממשטרת ישראל: "עם קבלת הדיווח אודות המקרה, שוטרים הגיעו למקום ועצרו את החשוד שהובא להארכת מעצר, בסיומה שוחרר על ידי בית המשפט בתנאים מגבילים. מטעמי צנעת הפרט לא נפרט מעבר לכך, אולם נציין כי נמשיך לחקור את המקרה ביסודיות במטרה להגיע לחקר האמת".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות