שלום עבודי ז"ל | צילום: דוברות חברת החשמל

הותר לפרסום: שלום עבודי, עובד חברת החשמל, נהרג מירי נ"ט בגבול הצפון

שלום עבודי ז"ל נהרג אתמול (ראשון) מנ"ט של החיזבאללה, בעת שעבד, בתיאום עם כוחות הביטחון, באזור מושב דוב"ב לתיקון קווי חשמל שנפגעו מירי קודם


שלום עבודי ז"ל | צילום: דוברות חברת החשמל
370

חברת החשמל הוציאה לפני שעה קלה הודעה על מותו של עובד החברה, שלום עבודי ז"ל, שנהרג אתמול (ראשון) מירי נ"ט של החיזבאללה בגבול הצפון.

הודעת החברה: "חברת החשמל מרכינה ראשה בעצב עמוק ומתאבלת על מותו של עובד החברה, שלום עבודי, שנהרג אמש מירי חיזבאללה במהלך עבודתו באזור דוב"ב. שלום עבודי, בן 56, תושב טבריה, נשוי לאורלי ואב לשניים, עבד כ-34 שנים באחזקת רשת החשמל בצפון הארץ.

"אתמול, ירי נ"ט פגע בצוות עובדי חברת החשמל, בשעה שעבדו, בתיאום עם כוחות הביטחון, באזור מושב דוב"ב לתיקון קווי חשמל שנפגעו מירי קודם, שמספקים חשמל למשקים ומתחמים חיוניים באזור. לצערנו הרב, שלום נהרג מפגיעה ישירה, ובשעה זו, משטרת ישראל מסרה למשפחתו את ההודעה על מותו. עובדי החברה וגמלאיה כואבים את מותו ומשתתפים בצערה הכבד מנשוא של משפחתו".

מנכ"ל חברת החשמל, מאיר שפיגלר: "הלב דואב והנפש ממאנת לקבל את הבשורה המרה בדבר נפילתו של חברנו, שלום עבודי, בשעה שעבד להחזיר את אספקת החשמל לתושבי הצפון. שלום היה נאמן לערכי החברה ומחויבותה ללקוחותיה ואנו כואבים את לכתו. יהי זכרו ברוך".


מה הלוז גם באינסטגרם, בפייסבוק ובטוויטר

עוד בחדשות מה הלוז

נגישות